• Anonym (??)

    Vad har hänt med den svenske mannen???

    I tråd efter annan läser man om män som beklagar sig typ " Buhuu, ingen vill ligga med mig" eller Buhuu min kuk är bara 14 cm". Vart tog den självsäkre mannen vägen? Nåt så himla osexigt som detta bölande finns bara inte.

  • Svar på tråden Vad har hänt med den svenske mannen???
  • Anonym (James)

    Jadu, dagens ungdomar är väldigt ytliga av sig så man kan väl förstå att vissa killar/män påverkas av det?

  • Anonym (??)
    Anonym (Lisa) skrev 2016-10-03 17:38:11 följande:

    De männen hänger nog inte på familjeliv....


    Får hoppas du har rätt i att de finns och bara inte hänger här. Utländska män håller inte på så här, varför gör svenska män det?
  • Anonym (så less)

    Kanske för att pojkarna indoktrineras till att flickor alltid är bättre än pojkar och att flickor alltid ska bestämma och få det de vill och ha och att pojkar alltid ska tjäna flickorna. För det är alltid, alltid synd om flickorna, oavsett. Allt är alltid pojkarnas fel oavsett vad som hände eller vem som sa vad. Flickor är offer och pojkar förövare.

    Tjejer får tidigt veta att det är OK att reta killar - det blir inga konsekvenser. Har ni sett en gymnasieklass ute på skolresa idag, eller ungdomar på väg någonstans. Det är helt galet vad elaka tjejerna är mot killarna. Och killarna bara tar all skit. För det har de fått lära sig sen förskolan att de ska göra för att vara duktiga pojkar. 

    Jag är mest förvånad över att personalen på förskola och skola får hållas! När jag någongång sa ifrån till dem (min pojke fick för hundrade gången skäll för nåt bus som en tjej hade gjort) så blev de totalt upprörda och sa att det var helt omöjligt att han var oskyldig, för han var ju kille och hon en stackars flicka. 

    Så, jag tror helt enkelt att det är ett symtom på att många män har en känsla av att aldrig duga, just för att de är män. 

    Hälsningar från en mamma till pojkar -  som är less!

  • LITENkukFATTA

    För tjejer är det kanske avtändande, men för mig som har en liten kuk på bara 16-17x14-14,5 så är det knappast värt att ha sex längre. Att det sedan är förbjudet att klaga på sin lilla kuk i Sverige - landet där man inte får prata om kukstorlek - är tycker jag en form av förtryck.

    Jag har en liten kuk. Jag hatar min lilla äckliga kuk. Jag kommer aldrig bli tillfredsställd tills jag har en stor kuk. Är det omanligt? Ja men då är jag omanlig. Lev med det. Jag kunde inte bry mig ett skit om vad ni tycker om det.

  • Anonym (??)
    Anonym (så less) skrev 2016-10-03 17:49:11 följande:

    Kanske för att pojkarna indoktrineras till att flickor alltid är bättre än pojkar och att flickor alltid ska bestämma och få det de vill och ha och att pojkar alltid ska tjäna flickorna. För det är alltid, alltid synd om flickorna, oavsett. Allt är alltid pojkarnas fel oavsett vad som hände eller vem som sa vad. Flickor är offer och pojkar förövare.

    Tjejer får tidigt veta att det är OK att reta killar - det blir inga konsekvenser. Har ni sett en gymnasieklass ute på skolresa idag, eller ungdomar på väg någonstans. Det är helt galet vad elaka tjejerna är mot killarna. Och killarna bara tar all skit. För det har de fått lära sig sen förskolan att de ska göra för att vara duktiga pojkar. 

    Jag är mest förvånad över att personalen på förskola och skola får hållas! När jag någongång sa ifrån till dem (min pojke fick för hundrade gången skäll för nåt bus som en tjej hade gjort) så blev de totalt upprörda och sa att det var helt omöjligt att han var oskyldig, för han var ju kille och hon en stackars flicka. 

    Så, jag tror helt enkelt att det är ett symtom på att många män har en känsla av att aldrig duga, just för att de är män. 

    Hälsningar från en mamma till pojkar -  som är less!


    Vilken bullshit! Så är det ju inte alls!
  • Anonym (rr)
    Anonym (så less) skrev 2016-10-03 17:49:11 följande:

    Kanske för att pojkarna indoktrineras till att flickor alltid är bättre än pojkar och att flickor alltid ska bestämma och få det de vill och ha och att pojkar alltid ska tjäna flickorna. För det är alltid, alltid synd om flickorna, oavsett. Allt är alltid pojkarnas fel oavsett vad som hände eller vem som sa vad. Flickor är offer och pojkar förövare.

    Tjejer får tidigt veta att det är OK att reta killar - det blir inga konsekvenser. Har ni sett en gymnasieklass ute på skolresa idag, eller ungdomar på väg någonstans. Det är helt galet vad elaka tjejerna är mot killarna. Och killarna bara tar all skit. För det har de fått lära sig sen förskolan att de ska göra för att vara duktiga pojkar. 

    Jag är mest förvånad över att personalen på förskola och skola får hållas! När jag någongång sa ifrån till dem (min pojke fick för hundrade gången skäll för nåt bus som en tjej hade gjort) så blev de totalt upprörda och sa att det var helt omöjligt att han var oskyldig, för han var ju kille och hon en stackars flicka. 

    Så, jag tror helt enkelt att det är ett symtom på att många män har en känsla av att aldrig duga, just för att de är män. 

    Hälsningar från en mamma till pojkar -  som är less!


    folk som du som skriver så här är verkligen världsfrånvända. 
    inte många rätt i det du har plitat ner här inte. 
  • Anonym (rr)
    LITENkukFATTA skrev 2016-10-03 17:55:11 följande:

    För tjejer är det kanske avtändande, men för mig som har en liten kuk på bara 16-17x14-14,5 så är det knappast värt att ha sex längre. Att det sedan är förbjudet att klaga på sin lilla kuk i Sverige - landet där man inte får prata om kukstorlek - är tycker jag en form av förtryck.

    Jag har en liten kuk. Jag hatar min lilla äckliga kuk. Jag kommer aldrig bli tillfredsställd tills jag har en stor kuk. Är det omanligt? Ja men då är jag omanlig. Lev med det. Jag kunde inte bry mig ett skit om vad ni tycker om det.


    hur i hela friden får du det till LITEN? 
    men ja ok nu känner jag igen dig, det är ju du som spyr ut över hela detta forum om din "lilla" kuk som inte alls är liten och som aldrig inte i en enda tråd, kan ta till dig vad vad folk skriver som faktiskt försöker hjälpa dig. Du spammar forumet!
  • Anonym (rr)
    Anonym (??) skrev 2016-10-03 17:36:29 följande:

    I tråd efter annan läser man om män som beklagar sig typ " Buhuu, ingen vill ligga med mig" eller Buhuu min kuk är bara 14 cm". Vart tog den självsäkre mannen vägen? Nåt så himla osexigt som detta bölande finns bara inte.


    det är väl knappast generellt för alla män detta? 
    Jag vet då flera som är nöjda med sitt liv och trivs md sig själva. Då beter man sig inte så där.
    De som gnäller här inne på forumet är en viss grupp. Det handlar om osäkerhet, otrygghet, att tycka att livet förändras och man inte kan styra över det  (och det är då man skyller på samhället, på invandringen, på kvinnorna, fan och hans moster, aldrig någonsin tittar man på sig själv och funderar på vad man själv kan göra för att lyfta sig till ett bättre liv. Nejdå, det är alltid någon annans fel) 
  • seriösanvändare
    Anonym (??) skrev 2016-10-03 17:40:38 följande:
    Får hoppas du har rätt i att de finns och bara inte hänger här. Utländska män håller inte på så här, varför gör svenska män det?
    Jo, det gör de. På engelskspråkiga sidor kan du läsa inlägg från killar som håller på likadant. Även på svenska förekommer det att killar med utländskt ursprung beklagar sig över att tjejerna inte vill ha dem osv.

    Men majoriteten av alla svenska och utländska killar och män beter sig inte så här, det förstår du väl?
    Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
Svar på tråden Vad har hänt med den svenske mannen???