• ceciliajohansson

    Sipprar vatten eller är det flytning? Hjälp :)!

    Jag har idag 5 dagar kvar till BF. Imorse när jag gick upp så hörde jag hur det började droppa... Vafan tänkte jag, är det kiss? Men nej det var det inte. Det var som en genomskinlig vätska, fast lite åt det vita hållet. Tjockare än vatten men inte "kletigt". 

    Vad kan detta va? Är det vattnet som börjat droppa eller är det vattnigare flytning? Blir ju helt till mig och vill tro att det börjar närma sig förlossning men så kanske inte är fallet... Vad tror ni? Skrattande


  • Svar på tråden Sipprar vatten eller är det flytning? Hjälp :)!
  • Dimitra

    Lukta på det så kan du kanske få en ledtråd. Flytningar brukar ju lukta lite syrligt och fostervatten luktar äckligt havsvatten (tänk stillastående med tång och lite fiskrester i). Jag håller tummarna för det sistnämnda


    The Dimitra universe.
  • ceciliajohansson
    Dimitra skrev 2016-10-13 09:42:09 följande:

    Lukta på det så kan du kanske få en ledtråd. Flytningar brukar ju lukta lite syrligt och fostervatten luktar äckligt havsvatten (tänk stillastående med tång och lite fiskrester i). Jag håller tummarna för det sistnämnda


    Haha! Nu har det ju slutat droppa, eller ja, jag märker det väll inte eftersom jag har kläder på mig Tungan ute

    Men jag luktade på det imorse och det luktade ingenting... Ska till BM imorgon, får väll se vad hon säger då Glad
Svar på tråden Sipprar vatten eller är det flytning? Hjälp :)!