• annajaeske1

    TIPS tack!

    Hej! Jag är ny på denna sida och känner att det va dags. Jag börjar bli smått galen, tror jag kan vara skengravid eller förhoppningsvis gravid på riktigt men är SÅ rädd att mensen ska komma as we speak och att testet ska visa negativt.. jag har haft en ganska regelbunden mens ett par månader efter att jag slutade med p-piller i februari. Har aldrig haft koll på ÄL, förrän denna månad. Min cykel är väldigt lång , varierar kring 37-42 dagar ca. Min ÄL skulle enligt kalender varit den 4e okt men va enligt test positiv både 12,13, svagt 11e också. Jag och min sambo hade sex både 12,13e och har sedan ett par dagar sen fått mycket hårdare bröst. Mina ådror syns betydligt mer på dom, jag har ont i huvudet varje dag och i helgen nästan som dom kallar det migrän/åksjuka i samband med biltur värre än vanligt.. jag tycker att jagmår lite småilla hela tiden men är SÅ rädd att jag bara inbillar mig. Har beställt ett gravtest som jag tänkte ta imorgon då det är BIM +2. Vad tänker ni har ni varit med om samma? Jag vill inte berätta för Min familj om att vi försöker bli gravida så hade vart toppen med era berättelser och tankar.. kram!

Svar på tråden TIPS tack!