• kvinna29årskåne

    Gravid eller ska jag ge upp?



    Jag hade bim i söndags. Ingen mens än. Fick detta resultat igår.

    Idag testade jag ned cb digitaltest och det visade negativt. Fattar inget. Är det för tidigt med ett cb digitaltest?
  • Svar på tråden Gravid eller ska jag ge upp?
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-10-21 20:25:09 följande:
    Jag hade bim i söndags. Ingen mens än. Fick detta resultat igår.

    Idag testade jag ned cb digitaltest och det visade negativt. Fattar inget. Är det för tidigt med ett cb digitaltest?
    Jag ser ju strecket klart och tydligt på din bild

    Men tester har spökat för mig med:/
    Vissa har visat svagt andra visar neg

    Morgonurin visar blankt medan eftermiddag visar svaga svaga knappt synbara men visst jag är dock tidigt ute med tror jag, va bara två veckor sen nu som jag hade mys med sambon men man blir ju ändå förvirrad för jag har alla skumma symptom som isande bröstvårtor, kissnödighet, trötthet m:m och jag har aldrig känt av graviditet innan eller vet vilka symptom det innebär 
  • Mirelle

    Skumt. När jag testade sådär var det plus! Hade en bunt med billiga stickor och såg strecktet bli starkare och starkare för varje dag. Cb digital har jag aldrig prövat. Lycka till! Berätta gärna när du vet :)

  • TheKlister1990

    Vad hette testet? Vet du om det kanske var ett "tidigt"-gravtest som mäter från 10? :) för är du inte gravid är det ju nåt fel på det där testet!

  • kvinna29årskåne
    TheKlister1990 skrev 2016-10-21 21:27:29 följande:

    Vad hette testet? Vet du om det kanske var ett "tidigt"-gravtest som mäter från 10? :) för är du inte gravid är det ju nåt fel på det där testet!


    Det var ett test från Graviditetskollen.
  • Livetsgång
    kvinna29årskåne skrev 2016-10-21 21:31:37 följande:
    Det var ett test från Graviditetskollen.
    Har hört både bra och dåligt om dom så vet inte vad jag ska svara alls :O

    Själv fick jag svagt svagt med testlagret
    Men med graviditetskollen ger det knappt något om möjligt svagt men inte märkbart
  • TheKlister1990
    kvinna29årskåne skrev 2016-10-21 21:31:37 följande:

    Det var ett test från Graviditetskollen.


    Kan det inte vara ett testa tidigt test då? Isf tar det längre tid tills du får utslag på vanligt..
Svar på tråden Gravid eller ska jag ge upp?