• raffaz

    Medförälder eller donator sökes

    Hej jag är 37 år gammal,från Stockholm, kvinna och funderar på barn (relativt snart). Jag skulle helst vilja ha en medförälder (kvinna eller man spelar ingen roll, likaså om du/ni är en eller flera) men vill du vara söndagsförälder donator etc är det också något jag kan tänka mig.
    Jag har ett stort socialt nätverk, både vänner och familj. Jag är utåtriktad, öppen och vegan. Jag har även en partner som inte vill ha barn och som jag inte bor med. Jag bor istället i kollektiv med vänner vilket jag ser som mitt framtidsboende.
    Är detta det minsta intressant, hör av dig/er. Jag är öppen för förslag och gillar kreativa lösningar.
    Kram!

  • Svar på tråden Medförälder eller donator sökes
  • Mytilio

    Jag är inte den du söker, men har också en relation med en man som inte vill ha barn. Funderar över olika lösningar, men tänker lite som du att skaffa barn på egen hand men ändå behålla relationen. Folk brukar tycka jag är helt störd som tänker så. Roligt därför att jag hittade ditt inlägg! Hur ställer sig din partner till att du skaffar barn på egen hand?

Svar på tråden Medförälder eller donator sökes