• Anonym (Amanda)

    Hur ofta hade/har ni sex under graviditeten?

    Menar penetrerande sex. Är i vecka 23 nu. Foglossning o sammandragningar...plus noll energi. Så blir kanske varannan vecka eller så. Känns tråkigt men hoppas ju det blir bättre sen. Oralsex o smek har vi däremot ett par ggr i veckan men inte penetrerande sex.

    Hur ofta ligger ni?

  • Svar på tråden Hur ofta hade/har ni sex under graviditeten?
  • Anonym (-)

    Lika mycket som innan. Så nästan varje dag :) även som höggravid

  • Anonym (Torris)

    Inget alls. Konstant illamående. Trött. Foglossning from hell. Man är inte så sugen på sex när det gör ont så fort man rör sig.

  • Anonym (För lite)

    Haft sex sammanlagt 3 gånger under den här graviditeten, lusten tvärdog tyvärr den här gången:(. Vecka 39 nu.

  • Anonym (Greta)

    Väldigt lite under båda mina graviditeter, jag mådde så illa och tappade lusten.

  • Tecum
    Anonym (-) skrev 2016-11-26 20:35:15 följande:
    Lika mycket som innan. Så nästan varje dag :) även som höggravid
    Ungefär så var det.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Greta) skrev 2016-11-26 22:36:05 följande:

    Väldigt lite under båda mina graviditeter, jag mådde så illa och tappade lusten.


    :( blev det som vanligt sen när bebisen var född?
  • fjanten

    Som vanligt, 2-4 gånger per vecka beroende på hur många tillfällen vi har Vi försöker att passa på, för snart har vi både en nyfödd och en 1-åring att anpassa oss efter (och som tar en hel del energi ).

  • fjanten
    fjanten skrev 2016-11-26 23:27:47 följande:

    Som vanligt, 2-4 gånger per vecka beroende på hur många tillfällen vi har Vi försöker att passa på, för snart har vi både en nyfödd och en 1-åring att anpassa oss efter (och som tar en hel del energi ).


    ...och det finns ju heller inga garantier för att mina nedre regioner klarar denna förlossning lika bra som den förra, så det kan ju hända att vi fysiskt inte kan ha penetrerande sex på ett tag efter förlossningen tyvärr.
  • Anonym (:/)

    Inte alls, lusten är hög men har sexförbud från läkare.

  • Anonym (27år)

    Mer än vanligt faktiskt. Men höfterna klarar inte av några exotiska ställningar :D

  • Anonym (Otherside)
    Anonym (Amanda) skrev 2016-11-26 20:31:24 följande:

    Menar penetrerande sex. Är i vecka 23 nu. Foglossning o sammandragningar...plus noll energi. Så blir kanske varannan vecka eller så. Känns tråkigt men hoppas ju det blir bättre sen. Oralsex o smek har vi däremot ett par ggr i veckan men inte penetrerande sex.

    Hur ofta ligger ni?


    När min fru var gravid var det nästan oftare än innan hon var det. Lol. Hon ville också varje kväll bli slickad innan hon somnade. Så det fick man ställa upp på xD Det är väl olika dock. Vissa tappar lust, vissa finner lust.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Otherside) skrev 2016-11-27 06:19:16 följande:
    När min fru var gravid var det nästan oftare än innan hon var det. Lol. Hon ville också varje kväll bli slickad innan hon somnade. Så det fick man ställa upp på xD Det är väl olika dock. Vissa tappar lust, vissa finner lust.
    Jag har lust men har ont o är allmänt osmidig nu. O värre blir det :p
Svar på tråden Hur ofta hade/har ni sex under graviditeten?