• smirreochsmulan

    kan jag vara gravid ?

    hejsan ! jag började bli lite fundersam idag efter att ha känt mig lite annorlunda. jag använder kondom vid sex och den gick sönder 4 dagar innan ägglossning. min mens skall komma 5 dagar och har inte känt mig som vanligt. 


    jag har känt mycket molande värk i nederdelen av magen till och från. har varit extremt trött, sovit mitt på dagen flera timmar och varit jätte trött på kvällen också. har känt mig yr och svimmig. har extremt onda bröstvårtor, aldrig varit med om något liknande! är jätte hungrig på kvällar/nätter även om jag äter mycket på dagen.. ( är ofta hungrig innan mens ). grät igår utan anledning , blev irriterad på min mobil.. och idag har jag skrattat hela dagen trots depression.. mådde illa i gårkväll. känner mig mer anfådd (men har även varit nära katter( allergisk). mitt hjärta slog väldigt hårt i gårkväll och känt mig ovanligt varm och vaknat på natten för att kissa och behövt ta av mig kläderna och sovit naken för det varit så varmt.. vet inte om det är inbillning. har även baktirell vaginos jag inte blir av med och har läst och hört att det är svårt att bli gravid då.. någon som känner igen sig i mina symtom ? har ingen magkänsla för att jag skulle vara gravid eftersom symtomerna liknar innan mens.. har varit 2 ggr innan när jag var yngre, första gången mådde jag illa och åt massor.. och andra gången kände jag NOLL symtomer.. så är lite nervös även om jag inte tror att jag är gravid... någon som känt såhär innan mens ??? 

Svar på tråden kan jag vara gravid ?