• Anonym (Får inte nog)

    Får du alltid fittan slickad?

    Berätta om din erfarenhet! Får du alltid fittan slickad då du har sex?

    Är det nåt du saknar?

  • Svar på tråden Får du alltid fittan slickad?
  • Anonym (.....)

    Nä varför ska jag alltid få det. Det låter rätt trist och fantasilöst.
    Ibland blir jag knullad i missionären, ibland bakifrån. Ibland fistad och ibland piskad.

    Jag älskar variation och uppfinnesrikedom hos min partner ^^

  • Anonym (Sofia)

    Inte varje gång kanske....men oftast. Det hör väl till bra sex eller? Jo jag skulle nog helt klart saknar det om det skulle gå ett par gånger utan att få det *mys*

  • Anonym (Nästan)

    Ungefär 95% av gångerna. Han gör på olika sätt för variation och slutar ofast inte fören jag får en rejäl orgasm, blir välidigt tight då. Blir skönare för både mig och honom vid penetration.

  • Anonym (Nästan aldrig)

    Väldigt sällan, jag suger av honom 100 gånger oftare typ. Men han är inte så bra på det och tror inte han gillar det så mycket, däremot är han superbra med fingrarna.

  • Anonym (Sofia)

    Åh Gud (!) jag tror jag skulle bli tokig om jag hade det så! Jag älskar att göra det skönt för honom, suga hans hårda kuk, fingra över hans sammandragna pung, nafsa honom lite här och där men att få så lite tillbaka just kring detta, hm... utöver fingarna då förstås ...

    Det kanske är som man vänjer sig vid i ett förhållande. Har det alltid varit så för er?

  • Anonym (Nästan aldrig)
    Anonym (Sofia) skrev 2016-12-05 19:04:56 följande:

    Åh Gud (!) jag tror jag skulle bli tokig om jag hade det så! Jag älskar att göra det skönt för honom, suga hans hårda kuk, fingra över hans sammandragna pung, nafsa honom lite här och där men att få så lite tillbaka just kring detta, hm... utöver fingarna då förstås ...

    Det kanske är som man vänjer sig vid i ett förhållande. Har det alltid varit så för er?


    Jo det har alltid varit så. Han är så himla känslig för kladd, tror det är därför han inte gillar det :P men alltså han är superbra i sängen för övrigt och på alla sätt en jättebra kille, men lite trist är det ju, kan sakna det där med att en kille går ner på en som om han svälter och jag är lösningen på all hunger haha!
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Nästan aldrig) skrev 2016-12-05 19:09:49 följande:

    Jo det har alltid varit så. Han är så himla känslig för kladd, tror det är därför han inte gillar det :P men alltså han är superbra i sängen för övrigt och på alla sätt en jättebra kille, men lite trist är det ju, kan sakna det där med att en kille går ner på en som om han svälter och jag är lösningen på all hunger haha!


    Kladdet hör ju verkligen till, när man slickar fitta. Älskar verkligen smaken! Jag slickar så ofta o mycket som jag får...
  • Anonym (Sofia)

    Okej. Ja kladd visst, men det blir ju gärna så när man är kåt. En av naturens sätt. Tänk om alla tjejer hade en inneboende egenhet att vara känslig för just kladd. Då skulle det inte bli roligt för dom...

    Förstår dig precis i känslan att vara "lösningen för hungern". Min kille låter sig väl smaka och jag serverar ju gärna. Han sätter gärna en kudde svanken på mig så jag kommer upp ordentligt. Sedan delar han på "pajen" och...

  • Anonym (Nästan aldrig)
    Anonym (Anabola) skrev 2016-12-05 20:22:20 följande:

    Du ska vara glad att din kille inte slickar fitta, det är svagt, undergivet och omanligt.

    Hade jag slickat fitta som en liten fikus hade jag aldrig fått den respekt jag har.


    Inte du nu igen, kan du inte bara försvinna...
Svar på tråden Får du alltid fittan slickad?