• Miapingla

    bim+16 ingen mens,inget + HJÄLP

    Hej , hoppas på att få mer klarhet i vad som pågår.. Någon kanske känner igen sig?

    Natten till 15/11 fick jag rosa på pappret, endast vid toabesök. Detta ändrade sig till klarrött utanklumpar samt väldigt sparsamt, endast vid toabesök fram till den 18/11 och sista var rosa igen. Där stannade det.
    Tog tester med morgonurin varje dag och fick 1 svagt men synligt + , resten neg.
    Fredag 18/11 och 19/11 fick jag svaga med tydliga + med CB (syns fortfarande 2v efter) . BIM 20/11 men ingen blödning.
    Har sedan blödningen 15e haft mensvärk och tunga/spända bröst, detta sitter fortfarande i.
    Fredag 25/11 slog foglossning till som en riktig bov och har inte släppt, inte haft problem med det sen yngsta föddes för 2 år sen och haft problem med foglossning tidigt i de andra 3 grav.
    Har jätte problem med smärtan och det är jobbigt att inte veta vad som händer.
    Har mått riktigt illa vid 2 tillfällen och yrsel har som tur är släppt lite nu men kände mig svimfärdig flertal tillfällen under bim-veckan.

    CB digitalt - 21/11 NEG
    Apotekes 21-22/11 NEG
    Testlagret 22-30/11 NEG.
    Test hos BM 1/12 NEG
    Testlagret 1-5/12 Supersvagt + samt 4st spökstreck(?) som syns över lampa.

    Får ingen hjälp av barnmoskan i mitt distrikt..

  • Svar på tråden bim+16 ingen mens,inget + HJÄLP
  • babydreams

    Hört att ibland kan mensen helt enkelt bara hoppa eller dröja. Min mens var sen 8 dagar en gång, helt utan anledning. Har aldrig varit sen förut, inte ens en dag!

    Kroppen är bra knepig..

Svar på tråden bim+16 ingen mens,inget + HJÄLP