• AngelicaB

    Sparsam brund blödning på bim dagen

    Hej allihop!

    Jag vill ber er om tips och råd.

    Jag har nu passerat bim, det var i förrgår eller igår. Har inte haft några tecken på att mensen är på g. Men idag när jag tog ett graviditetstest visade det negativt och när jag skulle torka mig blev det brunt på pappret. Fick lite värk under naveln vid troskanten. Tänkte att de var mensen som är på g, men nu när jag gick på toa igen (ca 3h efter) är det nästintill ingenting..? Vad kan detta vara? Är det mensen som är lite seg eller kan de va något annat?

    Har haft lite olika syptom på graviditet, varit lite illamående (speciellt efter måltider), smått yr och ömma och knöliga bröst. Hade även molvärk en vecka efter ÄL som höll i sig fram tills några dagar innan bim.

    Är det någon som varit gravid men ändå haft en liten brun blödning vid bim? Eller är det så att det inte tagit sig denna månad heller..? Vill så gärna ha ett plus på stickan!

  • Svar på tråden Sparsam brund blödning på bim dagen
  • 24årigtjejredoattblimamma

    Kan ju vara mensen som är på g eller så har du en nidblödning.

    Nidblödning kan komma runt samma tid som mensen skulle kommit.

    Vänta några dagar och ta ett test. Ibland dröjer det några dagar extra för att få ett positivt grav test.

    Lycka till =)

  • Fiiaaa

    Yes, jag hade så nån dag innan bim. Var helt säker på att det var mensen som kom. Men nån dag senare hade den fortfarande inte kommit igång nåt mer och då tog jag ett test iaf. Blev chockad men superduperglad när det var positivt. En del är ju låghormonare så vänta några dar och ta ett test till! Lycka till!!

Svar på tråden Sparsam brund blödning på bim dagen