• Anonym (Besviken)

    Inte lika intensiva orgasmer längre

    Hej!

    Jag är sedan en kort tid tillbaka tillsammans med en helt fantastiskt människa. Han gör mig lycklig, uppvaktar mig, han tycker om mig. Ett plus i kanten är att han är välutrustad och mycket omtänksam i sängen. Första gången vi hade sex kom vi båda nästan direkt och dessutom samtidigt! I början fortsatte det vara så enkelt, vilket det ALDRIG har varit för mig innan, jag har nästan aldrig kunnat komma med en annan person förut.

    De senaste veckorna har dock varit annorlunda.. vi är osynkade och kommer nästan aldrig samtidigt men det allra värsta är att mina orgasmer knappt känns, om man kan säga så??

    Jag får alltså orgasm genom att ta på klitoris samtidigt som han penetrerar och kan fortfarande komma men orgasmerna är långt bort ifrån så sköna som de var i början och det tar mycket längre tid..

    Varför är det såhär? Det känns som en besvikelse efter varje orgasm :( och lusten är lika stark som innan, så det kan inte heller vara problemet.. någon som vet? Finns det någon lösning?

  • Svar på tråden Inte lika intensiva orgasmer längre
  • Kvinnaaan89

    Kunde varit jag som skrev inlägget! Mina orgasmer har gått från fantastiska till att knappt kännas utan ngn förklaring. Har tyvärr inga tips vill bara tala om att du inte är ensam. :(

  • Anonym (q)

    Ni kanske har sex mkt oftare än du varit van vid? Så ofta så att du inte riktig hinner tända till emellan gångerna? Då kan det kännas "mindre". 

  • Anonym (Jessica)

    Om jag får inflika nåt så kan det vara så enkelt att ni passet förbi fas I av ert förhållande och därmed i ert sexliv!

  • Anonym (V)

    Hände det något som kanske påverkade er relation, eller livet i övrigt, i samband med att detta sexuella problem började? Tänker om det hänt något som psykiskt påverkar dig som även tar sig i uttryck fysiskt?

    Detta kanske är långsökt men spånar bara..

  • Anonym (Jessica)

    Ett sexliv är precis som det låter ett "liv" och ett sådant måste man ta hand om, få det att växa och må bra. Det finns inte bara där som en "sak" man plockar fram när man känner för det.

  • Anonym (Besviken)

    Det enda jag kan tänka mig är att jag är stressad över arbetet då det är mycket i nov-dec.

    vi ses bara 1-2 ggr i veckan och som jag skrev så är det inget fel på sexlusten, han gör mig verkligen upphetsad och sexet är skönt men det är själva orgasmen som inte känns typ :( "testade" genom att onanera ensam och även då känns orgasmen mindre.

    Jag vet inte om det kanske finns någon salva som ökar känsligheten på kliyoris, kan det hjälpa? Eller är det bara att vänta ut och hoppas på det bästa?

  • Anonym (q)
    Anonym (Besviken) skrev 2016-12-07 06:48:42 följande:

    Det enda jag kan tänka mig är att jag är stressad över arbetet då det är mycket i nov-dec.

    vi ses bara 1-2 ggr i veckan och som jag skrev så är det inget fel på sexlusten, han gör mig verkligen upphetsad och sexet är skönt men det är själva orgasmen som inte känns typ :( "testade" genom att onanera ensam och även då känns orgasmen mindre.

    Jag vet inte om det kanske finns någon salva som ökar känsligheten på kliyoris, kan det hjälpa? Eller är det bara att vänta ut och hoppas på det bästa?


    Låter i så fall mest som om du är trött och kroppen inte riktigt svarar på signalerna. Jag skulle sitta lugnt i båten och se om det känns bättre efter allt julståhej
  • Anonym (Närvaro)
    Anonym (Besviken) skrev 2016-12-07 06:48:42 följande:
    Det enda jag kan tänka mig är att jag är stressad över arbetet då det är mycket i nov-dec.
    vi ses bara 1-2 ggr i veckan och som jag skrev så är det inget fel på sexlusten, han gör mig verkligen upphetsad och sexet är skönt men det är själva orgasmen som inte känns typ :( "testade" genom att onanera ensam och även då känns orgasmen mindre.
    Jag vet inte om det kanske finns någon salva som ökar känsligheten på kliyoris, kan det hjälpa? Eller är det bara att vänta ut och hoppas på det bästa?
    Tror det sitter en del i huvudet jag. Stressen gör det inte bättre skulle jag tro. Vidare tror jag det är fullt normalt att det går i vågor. Ibland ser man inte skogen för alla träd. Tänkt lite mindre på det och njut av närheten...var där när ni är och njut.
  • Givdul
    Anonym (Besviken) skrev 2016-12-07 06:48:42 följande:

    Det enda jag kan tänka mig är att jag är stressad över arbetet då det är mycket i nov-dec.

    vi ses bara 1-2 ggr i veckan och som jag skrev så är det inget fel på sexlusten, han gör mig verkligen upphetsad och sexet är skönt men det är själva orgasmen som inte känns typ :( "testade" genom att onanera ensam och även då känns orgasmen mindre.

    Jag vet inte om det kanske finns någon salva som ökar känsligheten på kliyoris, kan det hjälpa? Eller är det bara att vänta ut och hoppas på det bästa?


    Hur är er kontakt då ni inte ses?Vardagen har kommit kanske? Jag har alltid gillat
    sexiga sms till min partner, och att få tillbaka sms. Det får dessutom dig att bli mer kåt. 
  • Anonym (Besviken)
    Givdul skrev 2016-12-08 00:23:22 följande:

    Hur är er kontakt då ni inte ses?Vardagen har kommit kanske? Jag har alltid gillat

    sexiga sms till min partner, och att få tillbaka sms. Det får dessutom dig att bli mer kåt. 


    Varken jag eller min pojkvän är bra på detta med telefonsex haha men ett litet bus då och då händer det såklart! :)

    Jag tror som många säger stt vardagen kanske kommer emellan, mycket annat som pågår. För som sagt sexlust, vår relation och allt deremellan är hur bra som helst. Förutom just orgasmerna så jag gissar att jag får väl vänta ut det och hoppas det blir bättre..
  • Anonym (U)

    Det är väl helt enkelt så att din sizequeen-fixerade hjärna släppt det behaget efter en tid. Du får försöka hitta någon med ännu större kuk. Så kanske du slipper få en till anledning att få icke välutrustade män att känna sig värdelösa.

  • Anonym (Men va fan?)
    Anonym (U) skrev 2016-12-08 18:23:12 följande:

    Det är väl helt enkelt så att din sizequeen-fixerade hjärna släppt det behaget efter en tid. Du får försöka hitta någon med ännu större kuk. Så kanske du slipper få en till anledning att få icke välutrustade män att känna sig värdelösa.


    Bitter för din lilla kuk much?
  • Anonym (U)
    Anonym (Men va fan?) skrev 2016-12-08 18:31:46 följande:

    Bitter för din lilla kuk much?


    Självklart, vem skulle inte vara det med ständiga hån och nedvärderande antydningar om välutrustat = plus i kanten o.s.v.
  • Anonym (fiffi)
    Anonym (Men va fan?) skrev 2016-12-08 18:31:46 följande:
    ...
    Anonym (U) skrev 2016-12-08 18:59:49 följande:
    ...

    Sams kusiner!

    En kuk ska vara som en svensk - inte för stor, inte för liten utan alldeles lagom!
  • Anonym (:/)
    Anonym (U) skrev 2016-12-08 18:59:49 följande:
    Självklart, vem skulle inte vara det med ständiga hån och nedvärderande antydningar om välutrustat = plus i kanten o.s.v.
    Ligger en hel del i det du säger...
  • Anonym (U)
    Anonym (fiffi) skrev 2016-12-08 19:12:28 följande:

    Sams kusiner!

    En kuk ska vara som en svensk - inte för stor, inte för liten utan alldeles lagom!


    Och lagom är för kvinnor idag något helt annat och mycket större än vad som är normalspannet eller medel eller vad man nu vill kalla det bland existerande kukar!
  • Givdul
    Anonym (Besviken) skrev 2016-12-08 17:31:37 följande:

    Varken jag eller min pojkvän är bra på detta med telefonsex haha men ett litet bus då och då händer det såklart! :)

    Jag tror som många säger stt vardagen kanske kommer emellan, mycket annat som pågår. För som sagt sexlust, vår relation och allt deremellan är hur bra som helst. Förutom just orgasmerna så jag gissar att jag får väl vänta ut det och hoppas det blir bättre..


    Vardagen är en hemsk förstörare för sex. Om ni är sugna på sex ofta tillsammans är det ju bra. Jag tror på att ligga mycket och njut av varandra. Det ger mig iaf lust')
Svar på tråden Inte lika intensiva orgasmer längre