• mariama

    BIM 15-24 december

    Hej! Här kan vi samlas, vi med BIM mellan 15 och 24 december 2016, och förhoppningsvis följas åt till många plus! :) Syftet med en mindre grupp är att det blir mer familjär känsla och lättare att prata med varandra :) Häng gärna med!

    Själv har jag BIM den 18/12 och det är andra barnet vi försöker få, vårt första barn är 1 år och 9 månader. Blev gravid i somras på första försöket men det blev tyvärr MA i vecka 8. Så nu är vi på tredje eller fjärde försöket :)

  • Svar på tråden BIM 15-24 december
  • HappyHome
    mariama skrev 2016-12-06 19:17:51 följande:

    Hej! Här kan vi samlas, vi med BIM mellan 15 och 24 december 2016, och förhoppningsvis följas åt till många plus! :) Syftet med en mindre grupp är att det blir mer familjär känsla och lättare att prata med varandra :) Häng gärna med!

    Själv har jag BIM den 18/12 och det är andra barnet vi försöker få, vårt första barn är 1 år och 9 månader. Blev gravid i somras på första försöket men det blev tyvärr MA i vecka 8. Så nu är vi på tredje eller fjärde försöket :)


    Hänger gärna på! BIM den 19:e, en dag efter dig. Tredje försöket här.
  • mariama
    HappyHome skrev 2016-12-06 19:56:12 följande:

    Hänger gärna på! BIM den 19:e, en dag efter dig. Tredje försöket här.


    Kul att du hänger med, hoppas vi blir ett gäng :) Och hoppas på plus för oss såklart! Då har du också haft äl nyss då? Är det första barnet?
  • mariama
    anna7607 skrev 2016-12-06 20:57:18 följande:

    Hoppar in här jag med Bim den 17. Försök nr 19


    Välkommen! Åh tufft med många försök bakom sig. Hoppas det blir er tur nu!
  • anna7607
    mariama skrev 2016-12-06 21:27:09 följande:

    Välkommen! Åh tufft med många försök bakom sig. Hoppas det blir er tur nu!


    Det hoppas vi med. Har inte lyckats bli gravid efter mf i maj. Det tar på en rejält hujja
  • Sara 7

    Jag misstänker att det finns en chans att jag är gravid, min mens har varit lite oregelbunden och jag trodde att jag skulle få mens i helgen men den kom inte. Misstänker att det var ägglossningssmärta jag kände. Borde isåfall ha BIM runt 16-17 december. Jag har gått på p piller de senaste månaderna men har blivit lite svarv pga stress. Har en son på 1 år 3 månader. Jag och min man har inte planerat någon ny graviditet men inte hela världen om det skulle bli så. Har dock inte berättat för min man om mina misstankar ännu. Vill vara säker först!

  • mamamallan

    Hej!
    Efter missfall i oktober och en normal mens i november hoppas jag på plus till nyår! Har BIM 23/12. 

    Lycka till ni andra! :)

  • bluebird6

    3:e året med försök till syskon.

    Precis fått tid för utredning när vi oväntat plussade i aug.

    Slutade dock i MA i sep.

    Så nya tag nu då vi iaf vet att vi kan bli gravida. ÄL i dagarna och BIM ca 22-24/12..

    Lycka till alla..

  • AlexSthlm

    Hoppar in här!

    Har bim den 16/12, det är andra försöket med första barnet. Vi försöker genom insemination i Danmark och hoppas verkligen att det tar sig den här gången då det är en väldigt stor process vid varje försök..!

    Håller tummarna för alla här inne!

  • Sara 7

    Lycka till alla!

    Borde vara på ÄL+4 idag och det känns som att jag har feber! Har haft rikliga vita flytningar sedan ÄL vilket jag inte brukar ha!

Svar på tråden BIM 15-24 december