• Anonym (Undrande tjej)

    är jag bisexuell?

    Har förhållande med en man.
    Jag har alltid haft en viss njutning av att strula med andra tjejer. Kan påpeka att jag är 22 år och inte nån experimenterande 15åring.
    Älskar min man men att hångla är bara aldrig nåt vi gör. Däremot andra tjejer hånglar jag gärna med. Finns en speciellt en och jag gillar de också skulle nog kunna tänka mig ligga med en tjej också även om jag aldrig gjort de.
    Är jag bi? Har funderat på de sedan de började men viftat bort tanken lika fort igen.

  • Svar på tråden är jag bisexuell?
  • Anonym (Bitjej)

    Det låter nog som det. Om du provat och gillar det. Särskilt om du dina fantasier tänker på hur det skulle vara att älska med en tjej. Vad får dig att tända kring detta? *nyfiken*

  • Anonym (Hampe)

    ja

    eller binyfiken

    eller öppensinnad

    eller så har du flytande sexualitet (ungefär som öppensinnad, tror jag)

  • Anonym (Bikille)

    Ja, det låter som att du är bi. Påminner om mina tankar när jag var yngre. Försökte i många år bara vifta bort dem, men det går inte...

  • Anonym (Undrande tjej)
    Anonym (Bitjej) skrev 2016-12-08 01:18:42 följande:

    Det låter nog som det. Om du provat och gillar det. Särskilt om du dina fantasier tänker på hur det skulle vara att älska med en tjej. Vad får dig att tända kring detta? *nyfiken*


    Kan faktiskt inte svara på de. Men de är nåt speciellt att hångla med en tjej ist för en kille...
  • Anonym (Bitjej)

    Vad är dina erfarenhet annars? Har du någon tjej som du träffar och får utlopp för denna sida av dig?

  • Anonym (hetero)

    Ja, du är bisexuell, liksom hälften av den kvinnliga populationen. Ingen tvekan om den saken. Stackars din man vad han måste lida som inte får något hångel. :(

  • Anonym (Undrande tjej)
    Anonym (Bitjej) skrev 2016-12-08 18:58:38 följande:

    Vad är dina erfarenhet annars? Har du någon tjej som du träffar och får utlopp för denna sida av dig?


    Ingen speciell erfarenhet då jag försökt vifta bort de i så många år nu men ändå haft viss vetskap om att jag är de. Men detta är ingenting jag berättat för min sambo så nej.
  • Anonym (Undrande tjej)
    Anonym (hetero) skrev 2016-12-08 19:13:41 följande:

    Ja, du är bisexuell, liksom hälften av den kvinnliga populationen. Ingen tvekan om den saken. Stackars din man vad han måste lida som inte får något hångel. :(


    Antagligen lika mycket som jag lider av att inte få bli slickad även om han får en och annan avsugning ???? haha
  • Anonym (Bitjej)

    Hej...

    Varför tror du att du skulle gilla att bli slickad av en tjej då?

  • Anonym (brown)
    Anonym (Hampe) skrev 2016-12-08 07:41:18 följande:

    ja

    eller binyfiken

    eller öppensinnad

    eller så har du flytande sexualitet (ungefär som öppensinnad, tror jag)


    är själv lite förvirrad, jag hade sex med en kille för första gången när jag var 31, efter att ha fantiserat i några år, det kändes naturligt att suga kuk, gillade det, men jag har alltid bara blivit kär i tjejer, ändå kan det hända att det pirrar till för en sekund när jag pratat med nån man, och jag har tänkt hur det skulle vara att hångla, kanske mest bara är kåt
Svar på tråden är jag bisexuell?