• michimichi

    BIM Januari 2017

    Tänkte skapa en bim-tråd som gäller för hela januari månad. 

    Jag själv är 25 år och vi ska nu ÄNTLIGEN påbörja syskonverkstaden till vår 2 åriga tjej!

    Har beräknad ÄL 6 januari, så BIM är runt 20/1. 

    Någon som vill följas åt? :)

    Gravid

  • Svar på tråden BIM Januari 2017
  • Mjölk

    Hej! Jag fick mens igår så beräknad äl 29/12 och bim ca 12/1-17. Försöker skaffa barn med en homosexuell man, vi ska bli medföräldrar.

  • Karin8206

    Hej! Hoppar gärna med in den här gruppen. Vi har försökt få en 3:a ett tag. Blev gravid i Augusti som tyvärr slutade i MA i v.11. En väldigt jobbig period att gå igenom men känner mig redo för att bli gravid igen. 
    Hade BIM igår och tyvärr kom mensen i förrgår, trots ett svagt plus tidigare i veckan. Kanske ett tidigt missfall..?

    Nästa ÄL är runt 29 December och nästa BIM 12 Januari så nu hoppas jag såå att det tar sig den här gången.

  • smulan5
    Karin8206 skrev 2016-12-18 10:11:04 följande:

    Hej! Hoppar gärna med in den här gruppen. Vi har försökt få en 3:a ett tag. Blev gravid i Augusti som tyvärr slutade i MA i v.11. En väldigt jobbig period att gå igenom men känner mig redo för att bli gravid igen. 

    Hade BIM igår och tyvärr kom mensen i förrgår, trots ett svagt plus tidigare i veckan. Kanske ett tidigt missfall..?

    Nästa ÄL är runt 29 December och nästa BIM 12 Januari så nu hoppas jag såå att det tar sig den här gången.


    Hej, hoppar över hit från bim december då mensen kom i lördags en dag för tidigt. Vi jobbar också på en 3:a. Plussade i augusti efter 7 månaders försök men fick mf i v10 i oktober. Hoppas verkligen att det inte tar lika lång tid denna gången. Nästa bim blir runt 15/1. Är det förresten ngn som funderat på rosenrot lr dylikt lr kanske tom provat tidigare?
  • tvåsmåunderverk
    smulan5 skrev 2016-12-19 09:08:02 följande:
    Hej, hoppar över hit från bim december då mensen kom i lördags en dag för tidigt. Vi jobbar också på en 3:a. Plussade i augusti efter 7 månaders försök men fick mf i v10 i oktober. Hoppas verkligen att det inte tar lika lång tid denna gången. Nästa bim blir runt 15/1. Är det förresten ngn som funderat på rosenrot lr dylikt lr kanske tom provat tidigare?
    Aldrig testat rosenrot men läst många som blivit gravida tack vare det!
  • Lillafisfia

    Hej!
    BIM 12 januari! Andra försöket med barn 1! Förra försöker var dock efter mensen jag fick då jag la av med P-piller! Så väntat att det inte tog sig!

  • fms91

    Hej! Jag hänger gärna på här!

    2:a barnet, 25år gammal! Var gravid under slutet av september/början av oktober men det slutade i MF så nu har jag väntat några mensomgångar och i helgen hade jag ÄL så BIM är runt 1-2 januari! Tänk att få inleda det nya året med ett +!

  • tvåsmåunderverk
    fms91 skrev 2016-12-19 12:50:37 följande:

    Hej! Jag hänger gärna på här!

    2:a barnet, 25år gammal! Var gravid under slutet av september/början av oktober men det slutade i MF så nu har jag väntat några mensomgångar och i helgen hade jag ÄL så BIM är runt 1-2 januari! Tänk att få inleda det nya året med ett +!


    Beklagar missfallet! :( hur gammal är ditt barn? :) jag fyller 25 i april!
Svar på tråden BIM Januari 2017