• Anonym (Sugen)

    Bra ställningar vid analt

    Tips sökes från er tjejer och kvinnor som brukar ha analsex med er partner.

    Hur ska man börja? Söker tips på en bra ställning för nybörjare som inte är så erfaren av analsex. Vilka ställningar har funkat bra för er i början?

    Allmänna tips i övrigt? Glidmedel?

    Min tjej är den av oss som vill testa. Vi har försökt ett par gånger men hon är trång och jag kommer liksom inte in. Har inte hittat rätt teknik eller rätt ställning.

  • Svar på tråden Bra ställningar vid analt
  • Anonym (Roxi)

    Mycket glidmedel och mjuka upp först. Du kan inte bara trycka in kuken direkt. Börja med fingrar, först ett sen flera. Doggy style är enklast tycker jag, eller att hon står upp lutad över ett bord eller liknande.

  • Anonym (Babsan)
    Anonym (Sugen) skrev 2016-12-27 00:23:13 följande:

    Tips sökes från er tjejer och kvinnor som brukar ha analsex med er partner.

    Hur ska man börja? Söker tips på en bra ställning för nybörjare som inte är så erfaren av analsex. Vilka ställningar har funkat bra för er i början?

    Allmänna tips i övrigt? Glidmedel?

    Min tjej är den av oss som vill testa. Vi har försökt ett par gånger men hon är trång och jag kommer liksom inte in. Har inte hittat rätt teknik eller rätt ställning.


    Doggystyle iklädd plysch hundöron.
  • Anonym (J)

    Att hon rider eller skeden. Mycket glidmedel, mycket förberedelse med fingrar, sluta direkt om hon får ont. Låt det handla helt om hennes njutning.

  • Anonym (69"-man)

    Vi körde mycket doggy style ibörjan och skadade. Min tjej tycker att det var svårt att slappna av så att det går att tränga in när hon rider.

    "J" har helt rätt i att för att det ska bli lyckat så ska focus ligga på hennes njutning. Det kan vara så att ni får nöja er med töjningslekar med fingrar eller leksaker till att börja med. När hon lärt sig att kontrollera musklerna och slappna av kan ni försöka att knulla. Skynda långsamt så ska ni se att det kommer att bli bra!

  • Anonym (Jdjdv)

    Mycket glidmedel, börja med ett finger och mjuka upp, kanske någon massage stav eller butplug?

    Rida är smidigast i början för tjejen tycker jag, då kan jag styra själv takt och tid. Är dock van vid analsex så nu blir det mest missionären. Doggystyle gillar jag inte, känns väldigt obekvämt.

  • 100kgpappa

    Tjejen liggandes på rygg på köksbordet! Och värm ordentligt med fingrar och glidmedel.

  • Celines Essence

    Jag skulle rekommendera att inte börja med kuken. Hellre fingrar eller någon mindre analleksak för att vänja sig vid anal njutning . När man vet lite hur det känns och vant sig är det lättare att njuta av kuken.... Givetvis glidmedel...

    Ställning när man utforskar analsex är att ligga på ryggen i sängen med benen på golvet. Då kan mannen utforska anal och fittan samtidigt. Vid samlag vänder man på sig så att kvinnan står lutad ner mot sängen, på knä eller på fötter, vad som känns bäst /lättast...


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Skyddet)

    Rida. Låt kvinnan bestämma! Massor med kvalitetshludmedel. Och kondom.

  • Anonym (Sugen)

    Jag tycker det är svårt. Kommer bara in lite med ollonet. Det är sjukt jävla skönt iofs men det tar tid och man måste ha tålamod med tjejens rumpa och ta det försiktigt försiktigt.. Jag klarar inte riktigt av det..

    Min kuk är nog inte riktigt byggd för analt. Jag vet inte vad det är men jag slaknar automatiskt när jag försöker. Har inte upplevt några jätteproblem annars att hålla ståndet utom nån enstaka gång naturligtvis. Eller möjligen i nån ställning som inte är skön eller bra alls..

    Men jag vet inte vad som händer när vi försöker där bak? Det är för trångt och ju mer jag trycket med kuken mot öppningen desto skönare blir det. Men det blir som ett visst tryck på kuken på fel sätt.. Så vips så slaknar jag. Jag kan inte riktigt beskriva exakt

  • 100kgpappa
    Anonym (Sugen) skrev 2017-01-28 15:20:54 följande:

    Mycket irriterande


    Har ni värmt upp ordentligt då? Och hur van är tjejen din vid analsex? Är teknik från bådas håll att få till det bra.
  • Anonym (Sugen)
    100kgpappa skrev 2017-01-29 08:29:36 följande:

    Har ni värmt upp ordentligt då? Och hur van är tjejen din vid analsex? Är teknik från bådas håll att få till det bra.


    Hon är inte van alls. Nytt för båda..

    Jag vet inte om nån av oss riktigt vill det tillräckligt egentligen. Men det är inte jag som är helt drivande utan hon vill testa. Det är helt okej för henne att testa säger hon. -Kör på och prova säger hon..

    Men sen gör hon inte riktigt så mycket för att hjälpa till? Hon är ju dessutom lika ovan som jag..

    Jag klarar mig egentligen utan analt men lite nyfiken har jag blivit och efter som hon är så öppen (no pun intended) för det och när jag trycker ollonet mot öppningen är det skönt i sig bara det
  • 100kgpappa

    Hon måste också slappna av och liksom "släppa in dig", annars får du trycka på rätt ordentligt.

    Skaffa en buttplugg och ha i en stund innan, är skönt när ni har vaginal sex, och byt till det bakre hålet sen.

  • Anonym (M35)

    Låt det ta tid, kåta upp henne ordentligt, smek fittan men låt henne inte komma.

    Använd lite glid och börja med ett finger runt hålet. Lägg lätt tryck mot det och vänta tills du känner att hon slappnar av och du får komma in. Håll stilla och låt henne vänjas med känslan. Testa ett finger till, gör samma process med glid och låt henne vänjas med känslan. Efter ett tag kan du prova att föra fingrarna in och ut lite försiktigt. När hon är bekväm med detta så är det dax med kuken. För oss funkar det om hon lägger båda sina ben på mina axlar när jag ska komma in i henne. När du är inne, låt henne vänjas med känslan och när hon slappnar av kan du börja knulla. Lycka till.

  • Anonym (AnonymMan)

    Det bästa är att ta det riktigt lugnt, vara lyhörd och att Du har förberett henne noga. Långt förspel, och gärna ett glas vin eller två innan, se till att göra vad Du kan för att få henne avslappnad, det bästa är att se till att hon får en orgasm

    Efter det är det betydligt enklare att få henne att slappna av

Svar på tråden Bra ställningar vid analt