• JJRG

    Hur tolkar man ett sånt sms? vad vill han få sagt?

    För ett år sedan exakt så dejtade jag en kille. Vi hade de jätte bra mysigt, sågs varje vecka, jag sov där, pratade i telefon konstant och hade massa roliga planer till framtiden, tex resemål. Vi dejtade kanske bara 4 månader. Sen efter tag blev de konstigt, han jobbade mycket och vi sågs mindre och mindre osv. Till slut så valde han arbetet över mig, vi sågs och pratade om de och jag var helt förstörd. Va deprimerad hela vinter, åt antidepressiva, ville ibland ta självmord (löjligt jag vet) missbrukade sömntabletter och så...
    Det här var då det tog slut i januari/februari.

    Efter allt detta kom våren och sommarn, jag mådde bättre. Började arbeta och livet va bra. Han började höra av sig mer och mer och säga att han saknar mig osv. I början blev jag glad såklart men sen så kändes de som: "ah han saknar väl min fitta" därför hör han av sig. Han fortsatte höra av sig, jag började ta allt med en nypa salt. Så varje månad hörde han av sig och saknade mig och de vi hade. Och nu sista tiden, för drygt 1 månad sedan fick jag en blomsterleverans.

    Då hade han skickat en bukett rosor och ett kort där de stod: "för ett år sedan träffades vi det här datumet för första gången, och de var de bästa. Jag saknar dig blabla"

    Ringde upp honom och tackade givetvis för den fina gesten och berättade att de va super fint och att jag blev glad. Så snackade vi i telefon och han återigen berätta att han saknar mig, och att jag är den tjejen för honom och om vi kunde ge de en chans igen och försöka blabla"

    Förklarade att mina känslor är heeelt borta. Finns inget kvar. Har stött på honom ute ett par gånger men känner nada. Sa allt på ett fint sätt såklart men förklarade liksom läget. It's too late to come back. Då blev han sur och skrev: ah men du är ändå inte min typ av wifey så va inte orolig. Då blev jag lack och skällde ut honom och fråga varför han ens skriver och vill få tillbaka mig om jag inte är hans typ av "wifey"?
    Efter några dagar hörde han av sig och bad om ursäkt och sa att han sa så bara för att han va arg.

    Men iaf, han ville ses en dag för att få chansen och förklara allt och berätta varför allt blev som de blev. Och för 1 vecka sen bestämde vi att vi skulle ses idag den 2 januari efter att han kom hem från spaninen. Han hörde av sig idag när han landa men jobbade vilket ja inte skulle egentligen så hade inte tid och svara. Svarade idag kl 19 och sa att jag jobbade osv. Precis nyss, får jag ett sms skickat från honom där i smset är det en bild på honom och en tjej, dom ligger och pussas och under bilden skrev han: replaced

    Helt ärligt, jag satt och garvade. Varför håller han på och larva sig såhär? Jag blev inte direkt ledsen utav bilden då det inte finns känslor för fem öre. Men att han skickar ett sådant sms, får mig att undra vad för fel på killar det är. Vad äre han vill få sagt?

  • Svar på tråden Hur tolkar man ett sånt sms? vad vill han få sagt?
  • Carambolan

    En del männisnor verkar inte palla med att vara den som blir dumpad, utan gör allt i sin makt för att känna att det var deras beslut.

  • Anonym (Herrejävlar!)

    Herrejävlar vilken sjuk människa!!!!

    Har ingen direkt teori på varför (förutom att han inte verkar frisk då...) men vill bara gratulera dig till att dina känslor försvann så du slapp undan honom!

  • JJRG
    Carambolan skrev 2017-01-02 23:48:29 följande:

    En del männisnor verkar inte palla med att vara den som blir dumpad, utan gör allt i sin makt för att känna att det var deras beslut.


    Egentligen är det jag som blev dumpad i första början men han verkar ju spåra ur totalt nu
  • Carambolan
    JJRG skrev 2017-01-03 00:08:23 följande:

    Egentligen är det jag som blev dumpad i första början men han verkar ju spåra ur totalt nu


    Ja, exakt men sen när han ångrade sig (av vilket skäl det än må vara) så var du inte tillgänglig längre utan nu var det han som fick nobben. Gissar att han helt enkelt inte klarade av det! Hoppas att han håller sig borta.
  • JJRG
    Carambolan skrev 2017-01-03 00:10:46 följande:
    Ja, exakt men sen när han ångrade sig (av vilket skäl det än må vara) så var du inte tillgänglig längre utan nu var det han som fick nobben. Gissar att han helt enkelt inte klarade av det! Hoppas att han håller sig borta.
    Typiskt att killar inser när det är försent vilka bra tjejer (som gjorde allt för dom) som är dom man ska behålla i slutändan. Synd för dom :)
  • Aileen Allannah

    Haha, vilken skruvad människa! Han är ju helt klart sur över att du dissade honom, det verkar han inte kunna hantera. Sjukt barnsligt, grattis till att du kom undan!

  • JJRG
    Aileen Allannah skrev 2017-01-03 00:13:45 följande:

    Haha, vilken skruvad människa! Han är ju helt klart sur över att du dissade honom, det verkar han inte kunna hantera. Sjukt barnsligt, grattis till att du kom undan!


    Haha Oja! Han trodde väl att jag skulle sitta och grina över smset med bilden på hans nya ragg. Men nope!
  • cmapa
    i-o skrev 2017-01-03 00:43:59 följande:

    Vad är det där att lägga tid på... Skärp er.


    Precis men problemet är att det finns alldeles för många av denna sort som TS beskriver. Äckligt är bara förnamnet
  • JJRG
    cmapa skrev 2017-01-03 00:52:45 följande:
    Precis men problemet är att det finns alldeles för många av denna sort som TS beskriver. Äckligt är bara förnamnet
    Onödig tid absolut. Men när de händer så står man där som ett frågetecken och ba: va hände precis?
    Och anledningen kanske till att man skriver här är för att man undrar om det är fel på en själv eller om de verkligen finns skruvade människor
Svar på tråden Hur tolkar man ett sånt sms? vad vill han få sagt?