• Anonym (Grönjöling)

    Hjälp! Nu vill killen bli bunden!

    Hej! jag behöver lite hjälp här, när jag träffade min kille för 8 år sedan har han väldigt framåt tog för sig vilket jag älskar för det är lättare att göra det samma. jag kunde tex. om han stod vid spisen, börja kyssa honom i nacken vilket brukar få honom smått galen och be mig att "sluta annars tar jag dig över köksbordet!" så kunde jag reta honom tills han faktiskt gjorde det. så från att vara väldigt framåt och nästan lite dominant har han blivit totalt passiv och vill nästan aldrig (de senaste 3 åren) jag tänkte svacka, ge honom utrymme och ge satan i att ta åt mig när jag blir avvisad och ja vi har prata med varandra. för ett par veckor sedan efter att han avvisat mig, utbrister han och när ska du binda fast mig och ta mig?! jag har pratat med honom och för sökt få honom att tala om vad han förväntar sig men det vill han inte prata om det. han är rädd om sin ända så jag tror inte att han vill ha något där, jag känner mig jäkligt frustrerad, detta är inte någon fantasi jag har, men vill han det får jag testa men vad gör man, jag får inte honom att tala vad han vill, man ska väl ha någon slags stopp ord och sånt.... jag är helt jävla lost! funderar skarpt på att knyta fast honom ordentligt och smiska rumpan röd på honom och ge honom ett redigt rövknull som straff för att han vägrar att prata!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-03 15:02
    Jag vill seriöst veta vad ni killar som gillar att bli bundna tycker om och vad ni vill ska hända när ni väl sitter fast.

  • Svar på tråden Hjälp! Nu vill killen bli bunden!
  • Anonym (Grönjöling)

    jag vill seriöst veta vad ni killar som gillar att bli fast bundna gillar!!

  • Anonym (okiokioki)

    Instämmer helt med föregående svar!! Men glöm inte bort att sätta på honom en gag ball. Du vill väl inte att grannarna ska höra när du spettsar kultingen?

    Under tiden du utför behandlingen kan du även lungt och systematiskt gå igenom varför han förkännar straffknullet som du nu ger honom.

  • Anonym (okiokioki)
    Anonym (Grönjöling) skrev 2017-01-03 14:58:53 följande:

    jag vill seriöst veta vad ni killar som gillar att bli fast bundna gillar!!


    Det är nog olika, vissa vill ta det enbart dominant och uppfostrande. Andra vill ha det väldigt sadistiskt. Men det viktigaste är att du ger uttryck att gilla det så att du tänker "piska rumpan röd" är väl iaf. en start ;)

    Stoppord är alltid av vikt!! Om han inte kan göra det för du har satt något för munhålet så sätt något i hans hand, en pinne eller liknande som han kan släppa om det blir för mycket för stackarn. >:)
  • Anonym (Kille)

    Han borde väl kunna säga vad han är ute efter? Är det att han ska på påsatt med en strapon? Smiskad? Att du sätter dig över hans ansikte och tvingar honom att slicka dig? Ingen aning. Om han har svårt att prata om det kanske han kan visa dig något porrklipp han tänder på, eller att han köper de saker han vill att du använder på honom?

  • Anonym (Grönjöling)
    Anonym (okiokioki) skrev 2017-01-03 15:27:11 följande:
    Det är nog olika, vissa vill ta det enbart dominant och uppfostrande. Andra vill ha det väldigt sadistiskt. Men det viktigaste är att du ger uttryck att gilla det så att du tänker "piska rumpan röd" är väl iaf. en start ;)

    Stoppord är alltid av vikt!! Om han inte kan göra det för du har satt något för munhålet så sätt något i hans hand, en pinne eller liknande som han kan släppa om det blir för mycket för stackarn. >:)
    eftersom han inte vill prata om det så får jag väl sätta upp reglerna själv.
    trist att han har blivit så jäkla passiv!! 
    Anonym (Kille) skrev 2017-01-03 15:32:24 följande:

    Han borde väl kunna säga vad han är ute efter? Är det att han ska på påsatt med en strapon? Smiskad? Att du sätter dig över hans ansikte och tvingar honom att slicka dig? Ingen aning. Om han har svårt att prata om det kanske han kan visa dig något porrklipp han tänder på, eller att han köper de saker han vill att du använder på honom?


    ja det tycker jag med! men han tittar inte på sånt säger han och han blir sur om jag tar hand om mig själv när han inte vill, det enda jag fått ur honom är att han vill bli bunden och tagen med storm. inte mycket att gå på tyvärr. en det lossnar väl om inte annat när han inser att han så att säga sitter fast och kommer på att jag inte har fått så mycket att gå på......{#emotions_dlg.djavulsk}

    Hu ju mer jag vrider på detta desto elakare känner jag mig på gott och ont haha
  • Aeiro

    Det där kan sluta riktigt illa. Det är ju rätt svårt att ge någon vad de längtar efter om de vägrar prata om det och risken är stor att det blir fel. Men kanske binda honom och ha en plan för att testa lite olika saker och se vad han går igång på? Ge honom ett stoppord och experimentera. Det är ju möjligt att han tex vill bli tvingad att slicka och inte alls vill bli tagen analt.

    Lycka till iaf.

  • Anonym (Grönjöling)
    Aeiro skrev 2017-01-03 19:48:11 följande:

    Det där kan sluta riktigt illa. Det är ju rätt svårt att ge någon vad de längtar efter om de vägrar prata om det och risken är stor att det blir fel. Men kanske binda honom och ha en plan för att testa lite olika saker och se vad han går igång på? Ge honom ett stoppord och experimentera. Det är ju möjligt att han tex vill bli tvingad att slicka och inte alls vill bli tagen analt.

    Lycka till iaf.


    när det kommer till kritan lär jag inte var elak, jaq är bara så förbannat irriterad på att han inte kan tala om vad han vill, trist att han tiger om saker han vill. det kan ju faktisk vara saker jag inte visste att jag gillade. och gud förbjude att han tar saker han inte gillar!!!
  • Anonym (Tjej)

    Nu är jag inte kille, men min man gillar att bli bunden. Dock leker vi aldrig med piskor och strap-ons. :P min man gillar inte det och inte jag heller. Din kille kanske inte vill det heller, och då kan det ju bli alldeles för hårt om du börjar med sådant första gången. Du får testa dig fram heöt enkelt och så får ni se till att kommunicera. Kanske inte ens han vet vad han vill än och då är det ju svårt att formulera. Du kan väl börja med att binda honom och sedan retas extremt mycket - dansa/strippa för honom, sätt på honom ögonbindel och smek honom överallt, sug tills han nästan kommer och ta sedan en paus.. om du vill kan du ju få honom att be om vad han vill ha. Känn att du har makten utan att för dens skull göra honom illa. ;)

    Sen kanske han kommer fram till att han vill ha nåt mer, men då kanske han vågar säga det i alla fall. Lycka till!

  • misil

    Om han nu har så svårt att berätta vad han tänder på så kanske du ska fråga och föreslå att han visar lite porr som han tycker är intressant och upphetsande,för att på så sätt få lite hum om vad han går igång på.
    Men av din text så misstänker jag att det inte bara handlar om det sexuella som felar för honom,utan att det även handlar om andra saker.

Svar på tråden Hjälp! Nu vill killen bli bunden!