Letrozol januari 2017
Hur går se för alla?:D
Hur går se för alla?:D
Jag är på fjärde kuren, trippel dos. Har vul på måndag och utredning nästa torsdag. Ännu inte fått äl trots letrozol.
Någon som inte haft äl, som blivit hjälpt sv spolning? Det är väl mitt hopp just nu om vi ska slippa ivf..
Jag har plussat, fick se ett hjärta ticka på vul i torsdag, är i vecka 8 nu, har tyvärr massa mf de senaste åren så vågar inte riktigt lita på att det kommer gå hela vägen än.
5:e kuren. Bim nu på torsdag. Har dock börjat få spottings redan mitti lutealfasen, kring äl+8. Förra cykeln blev rekordkort för att vara mig. Mens kom redan på äl+12. Får ägglossning varje gång, inga problem där. Men inget ägg vill fastna. Försöker hjälpa till med progesteronkräm...men icke. Har en kur kvar sen blir det nog att ge upp. Fyller 44 i december och vi har försökt i 3,5 år.... Man får acceptera att det inte går helt enkelt..
Jag ska börja med Letrozol denna månad. Har PCOS med oregelbundna cykler på ca 40-50 dagar. Vet inte om jag haft ÄL varje cykel heller... Blir spännande att se om Letrozol kan få ordning på cyklerna och ÄL. Längtar SÅ efter ett plus!! Någon som vet hur effektivt Letrozol är? Har man lika stor chans per ÄL med Letrozol som vid ÄL utan stimulering?
Hur gick det?