Hormonkarusellen skrev 2017-07-29 11:56:29 följande:
ehöver er hjälp tjejer; fick äl med letrozol förra månaden, hade mens för två veckor sedan. Testade innan, negativt.Minsta tänkbara blödning, vi pratar spottings dag ett, något mer Dag två, och spottings dag tre. Fick inte börja med letrozol för att mottagningen har sommarstängt, så jag går och hoppas på egen äl.. dag 13 nu. Haft lite känningar men inga typiska flytningar, och så nu kommer en blödning :-O skulle nog påstå att den är större än den jag hade för två veckor sedan. Vad i helsike är detta?! Fattar absolut ingenting... mens igen? Missfall? Nidblödning? Inget stämmer in... ska ma. Bara rycka på axlarna eller vad ska man tro?
Hmm... Jadu, jag har inget svar på vad det kan vara. Oftast när något konstigt dyker upp så måste man kanske låta det gå några dagar och se vad som händer sen. Slutade du blöda? Hur mår du annars? Hur ser sekretet ut? Vad säger kroppstemperaturen? Kanske man kan lista ut det om man låter det gå några dagar. Jag förstår dig helt! Plötsligt beteer sig kroppen Weird och man vet inte vad man ska tro. Jobbigt att inte ha kontroll :-/
Själv så har jag lite äggvita i sekretet men knappt nåt streck på ältesterna... Antar att det bara är att vänta och se. Jag har jag har ägglossat (med alla symptom och tester man nu kan göra, så jag vet med säkerhet) till veckan.