• DescartesM

    Är det värt det?

    Jag och en kille började träffas för några månader sedan, i början var det väldigt bra, det gick fort och vi var som ett par. Vi pratade varje dag och sågs och sov över nästan varje dag. Detta höll på i kanske 2 månader tills han började bli konstig och hörde inte av sig lika mycket eller ville ses så mycket. Till slut så sa han att hans känslor för mig hade förändrats och att allt hade gått för fort. Jag sa att jag hellre är vänner än håller på med någon som inte gillar mig lika mycket tillbaka och jag gillade honom väldigt mycket. Han var väldigt osäker på vad han ville men han ville inte ha ett förhållande med mig. Så vi slutade prata. Jag kom över honom efter ett tag.

    Nu har det gått 4 månader och nu härom veckan hörde han av sig och sa att han saknar mig massor och tänker på mig mycket osv. Vi träffades först som bara vänner, till slut började vi pussas osv.

    Grejen är att jag vet inte om jag borde gå tillbaka till honom. Jag är förresten 18 och han med.

    Han fick mig att må dåligt över mig själv och behandlade mig som en dålig mjölk som gått ut.

    Om man säger att man saknar en person SÅ mycket och sen ses och pussas och sover över på en helg (och allt är som det var förra ggn innan det tog slut) vad betyder det??? Tyvärr blir jag så kär och kan inte det här med att inte vara exklusiv.

    Betyder detta att det kanske är vi igen?? Är det värt det när hans känslor bara slocknade för mig förra gången???? Behöver råd ifrån vuxna med lite livserfarenhet till skillnad från mig.

Svar på tråden Är det värt det?