• Anonym (Frun)

    Ge mig tips om bästa sexleksaken!

    Hej, jag och mannen min leker en del här hemma. Vi har buttplug, piska och en liten dildo för analsex men vill nu utöka och känner att vi har lite svårt för att bestämma oss för vad vi vill testa så tänkte fråga er vad ni har för favoriter? Vilken är er absoluta favorit?

  • Svar på tråden Ge mig tips om bästa sexleksaken!
  • Anonym (Frun)

    Tack! Har vi inte sett innan, vilken har du? Fanns så många olika. 

  • HasseA

    Det är ju lite svårt att svara, då det är svårt att veta vad nu funderar på, liksom.

    Som tex i piska-väg: en rejäl paddel.

    Eller i "du vill komma fort"-väg: Satisfyer

    Eller i "vi vill kunna reta varandra ordentligt, och komma hårt, av vibrationer"-väg: en Wand.

    Så, kan du precisera något alls?


  • anton999999

    Köpte för 14kr på aliexpress en guld (Ningmu) ministav (bullet ) som vibrerar som attan, är tyst , som tar AAA batteri istället för dessa eländigt dyra knappbatterier ,som måste vara ett måste för alla på klitoris och speciellt för tonåringar som diskret vill njuta på flickrummet och sen lätt gömma leksaken.

    Har en ganska lång ådrig o strukturerad dildo som är en favorit inte bara i slidan. Min tjej fick helt makalösa orgasmer när jag väloljat drog dildon fram o bak mellan slida o anus vilket även är super för oskulder. För att inte tala om hur bra den är där bak.

    För brutala vibrationer finns en slät dildo som heter Mega någonting och hade utgångspris på 229kr på tradera och som tar 3st AAA batterier. Den har olika program är är så stark att även en kille kommer av den.

    En strapon skulle han gilla.

Svar på tråden Ge mig tips om bästa sexleksaken!