• Aniiee

    Nick Pitera - awesome eller freaky?

    Vad säger ni?

    Några exempel, för de som aldrig hört talas om Nick:
















    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 27. Bara 73 kvar.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nick Pitera - awesome eller freaky?
  • Mascaraklumpar

    Freaky för att han låter som en tjej, menar du? Själv bryr jag mig inte så länge det låter bra, och han kan ju uppenbarligen sjunga. Däremot är musikstilen inte riktigt den typen jag lyssnar på.

  • Aniiee
    Mascaraklumpar skrev 2017-01-20 23:17:48 följande:

    Freaky för att han låter som en tjej, menar du? Själv bryr jag mig inte så länge det låter bra, och han kan ju uppenbarligen sjunga. Däremot är musikstilen inte riktigt den typen jag lyssnar på.


    Ja, det är det jag menar.
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 27. Bara 73 kvar.
  • Klickerträna

    Såg honom för första gången för många år sen. Tycker han har en unik talang . Cool kille!

  • Aniiee

    Tack för svaren.


    Arbor skrev 2017-01-21 23:34:36 följande:

    Valde "freaky" mest för att det inte var i min smak.


    Kanske inte var riktigt meningen med tråden, men visst, Det gills.
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 35. Bara 65 kvar.
  • Arbor
    Aniiee skrev 2017-01-21 23:44:10 följande:
    Tack för svaren.

    Kanske inte var riktigt meningen med tråden, men visst, Det gills.
    Hade ointressant vari ett alternativ hade jag valt det Glad
  • Aniiee
    Arbor skrev 2017-01-21 23:59:09 följande:
    Hade ointressant vari ett alternativ hade jag valt det Glad
    Som sagt, inte syftet med tråden.
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 35. Bara 65 kvar.
  • Fobiker

    Lite både och, om man med freaky menar annorlunda. Men mest awesome för min egen del.

    Egentligen inget jag lyssnar på i vanliga fall, men jag har snubblat över den här herren tidigare på youtube, och varje gång är det lika svårt att sluta lyssna. Han har onekligen en annorlunda talang.

Svar på tråden Nick Pitera - awesome eller freaky?