• Anonym (Kvinnan)

    Varför har han leksak hemlig?

    Jag och min sambo sen ca 10 år, har alltid varit öppna för det mesta inom sex,
    även sexleksaker.
    Vi har många dildos, penisringar tex.
    Vi brukar beställa leksaker tillsammans, flera ggr har jag frågat om inte han vill ha någon att använda själv, eller med mig, minns inte exakt vad han svarat, men aldrig att han vill köpa någon.
    Så idag råkade jag hitta någon sån, inlindad i något, så jag tog inte upp och kollade, det låg glidmedel bredvid så jag förstod ju vad det var.

    Nu så vet jag inte vad jag ska göra..
    Jag kommer inte kunna bara glömma bort det.
    Känner mig lite ledsen över att han känner att han behöver hålla den hemlig..
    Och hur länge har han haft den undrar jag..

    Ska jag bara säga att jag hittat den? och isåfall hur?
    Eller försöka få honom att säga nåt själv nästa gång vi kollar efter sexleksaker? 
    och samma där, hur?
    Eller bara inte säga nånting och känna mig illa till mods varje gång jag ser stället där den ligger?

  • Svar på tråden Varför har han leksak hemlig?
  • Rosa Fluff

    Han kanske bara vill ha nåt för sig själv? Allt behöver ju inte delas. Gör det inte större än vad det är.

  • Anonym (Kvinnan)

    Alltså jag förstår ju det, eftersom han inte sagt något om den.
    Men saken är ju bara att jag inte kommer kunna bara släppa det..
    Känns så konstigt bara att han inte vet om att jag sett den.

    Skulle hellre inte veta om det alls.
    För nu blir jag liksom ledsen när jag tänker på det. Önskar också att jag inte gjorde det, men känslor kan man ju inte styra.

  • John22

    Men jösses människa, låt honom ha något hemligt för sig själv. Man upphör inte att vara en individ bara för att man är ett par. Han har all rätt i världen att ha ägodelar han vill hålla hemliga.

    Urlöjligt att tjura över en jäkla leksak.

  • Anonym (..)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-01-22 14:14:42 följande:

    Jag och min sambo sen ca 10 år, har alltid varit öppna för det mesta inom sex,

    även sexleksaker.

    Vi har många dildos, penisringar tex.

    Vi brukar beställa leksaker tillsammans, flera ggr har jag frågat om inte han vill ha någon att använda själv, eller med mig, minns inte exakt vad han svarat, men aldrig att han vill köpa någon.

    Så idag råkade jag hitta någon sån, inlindad i något, så jag tog inte upp och kollade, det låg glidmedel bredvid så jag förstod ju vad det var.

    Nu så vet jag inte vad jag ska göra..

    Jag kommer inte kunna bara glömma bort det.

    Känner mig lite ledsen över att han känner att han behöver hålla den hemlig..

    Och hur länge har han haft den undrar jag..

    Ska jag bara säga att jag hittat den? och isåfall hur?

    Eller försöka få honom att säga nåt själv nästa gång vi kollar efter sexleksaker? 

    och samma där, hur?

    Eller bara inte säga nånting och känna mig illa till mods varje gång jag ser stället där den ligger?


    Alla reagerar olika och tycker olika saker är jobbiga. Om detta grämer dig så tycker jag du ska ta upp det med honom. Ni har ju varit sambos i 10 år, så det är ju inte direkt konstigt om du märker att han köpt något nytt därhemma. Men som sagt ta upp det med honom så kommer nog de jobbiga känslorna du har släppa. Se bara till att tala med honon oanklagande och vänligt så kommer det gå bra.
  • Anonym (Kvinnan)
    John22 skrev 2017-01-22 14:48:53 följande:

    Men jösses människa, låt honom ha något hemligt för sig själv. Man upphör inte att vara en individ bara för att man är ett par. Han har all rätt i världen att ha ägodelar han vill hålla hemliga.

    Urlöjligt att tjura över en jäkla leksak.


    Det du skriver är helt OT.

    Tror inte att du läste hela inlägget utan bara rubriken.
  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (..) skrev 2017-01-22 14:57:01 följande:
    Alla reagerar olika och tycker olika saker är jobbiga. Om detta grämer dig så tycker jag du ska ta upp det med honom. Ni har ju varit sambos i 10 år, så det är ju inte direkt konstigt om du märker att han köpt något nytt därhemma. Men som sagt ta upp det med honom så kommer nog de jobbiga känslorna du har släppa. Se bara till att tala med honon oanklagande och vänligt så kommer det gå bra.
    Anklagande skulle jag aldrig få för mig att prata om det.
    Om jag nu skulle ta upp det, så har jag ingen aning om hur jag skulle formulera mig.

    Vill bara låta det vara, men det är som sagt jävligt svårt att styra sina känslor.

    Försöker iaf att intala mig att jag måste släppa det, att det faktikst inte spelar någon roll om han vet att jag vet om det eller inte.
  • John22
    Anonym (Kvinnan) skrev 2017-01-22 15:58:38 följande:
    Det du skriver är helt OT.

    Tror inte att du läste hela inlägget utan bara rubriken.
    Då har du sannolikt ingen aning om vad OT betyder och lider dessutom av grava lässvårigheter eftersom du inte förstod vad jag skrev.

    Du skriver att du är ledsen över att han vill hålla den hemlig och undrar huruvida du ska konfrontera honom - jag svarade att man har all rätt att ha hemliga ägodelar eftersom vi alla är individer, eller med andra ord att du inte ska inskränka denna rättighet och sluta tjura över petitesser.

    Om det bara var ryggdunkningar du var ute efter är nog inte internet rätt ställe att leta på.
  • Anonym (Hhhhhh)

    Säg typ; "såg att du gillar den röda (eller vad det nu är) Heheh"

  • Anonym (wnt)
    John22 skrev 2017-01-22 16:15:42 följande:
    Då har du sannolikt ingen aning om vad OT betyder och lider dessutom av grava lässvårigheter eftersom du inte förstod vad jag skrev.

    Du skriver att du är ledsen över att han vill hålla den hemlig och undrar huruvida du ska konfrontera honom - jag svarade att man har all rätt att ha hemliga ägodelar eftersom vi alla är individer, eller med andra ord att du inte ska inskränka denna rättighet och sluta tjura över petitesser.

    Om det bara var ryggdunkningar du var ute efter är nog inte internet rätt ställe att leta på.
    Hon skriver ju att hon FÖRSTÅR att han får ha den hemlig men att hon ändå känner sig ledsen. När hon sagt det är det ganska meningslöst att du påpekar att det hon redan sagt, nämligen att han självklart får ha den hemlig om han vill.
  • MrFlex

    Jag antar att det är en leksak för analsex. Tror att väldigt många män har svårt att erkänna att de gillar analstimulans. Det är tabu och "bögvarning".

    Jag tycker inte du ska nämna leksaken utan istället börja leka med hans anal (om du nu kan tänka dig det). Smyg bort skammen steg för steg så kommer han säkert våga blanda in sin egna leksak i era lekar.

  • Anonym (Kille)
    MrFlex skrev 2017-01-22 18:36:01 följande:

    Jag antar att det är en leksak för analsex. Tror att väldigt många män har svårt att erkänna att de gillar analstimulans. Det är tabu och "bögvarning".

    Jag tycker inte du ska nämna leksaken utan istället börja leka med hans anal (om du nu kan tänka dig det). Smyg bort skammen steg för steg så kommer han säkert våga blanda in sin egna leksak i era lekar.


    +1

    Personligen tror jag att du har bäst chans att inte helt överrumpla honom om du ligger mellan hans ben o ger han en avsugning, samtidigt som du med ett lätt fuktat finger närmar dig hålet. Smek det och tryck försiktigt, men tryck inte in den utan att kolla reaktionen. Och tryck inte in ngt utan glidmedel.

    Ett annat alternativ är väl om ni tittar på sexleksaker tillsammans säger att du är lite sugen på att köpa en strapon och testa på honom...

    Jag skämdes också rätt mycket och länge (flera år faktiskt) innan jag berättade för min fru att jag gillar anala lekar.
  • Anders 386
    MrFlex skrev 2017-01-22 18:36:01 följande:

    Jag antar att det är en leksak för analsex. Tror att väldigt många män har svårt att erkänna att de gillar analstimulans. Det är tabu och "bögvarning".

    Jag tycker inte du ska nämna leksaken utan istället börja leka med hans anal (om du nu kan tänka dig det). Smyg bort skammen steg för steg så kommer han säkert våga blanda in sin egna leksak i era lekar.


    Den här teorin tror jag också på. Jag har också lekt själv med dildo där bak. Min fru blev hysterisk när hon upptäckte det, trodde att jag var bög eller nåt. Tror hon övervägde att lämna mig. Jag tvingades lova att sluta.
    Men det här var på 80-talet, folk är lite mer upplysta idag. Idag med den info jag har skulle jag stå upp för det och istället ställa krav på henne att acceptera. Hon skulle aldrig ens komma emot min anal, hon är ganska oupplyst när det gäller sex och vad som är normalt - hon har sina egna regler och tänker tyvärr inte utanför boxen.

    Men i ditt fall skulle jag nog faktiskt ta upp att du hittade den och ge honom ett OK för det.
  • Anonym (Mr Prefect)
    John22 skrev 2017-01-22 16:15:42 följande:
    Då har du sannolikt ingen aning om vad OT betyder och lider dessutom av grava lässvårigheter eftersom du inte förstod vad jag skrev.

    Du skriver att du är ledsen över att han vill hålla den hemlig och undrar huruvida du ska konfrontera honom - jag svarade att man har all rätt att ha hemliga ägodelar eftersom vi alla är individer, eller med andra ord att du inte ska inskränka denna rättighet och sluta tjura över petitesser.

    Om det bara var ryggdunkningar du var ute efter är nog inte internet rätt ställe att leta på.
    Man har RÄTT till ganska mycket i livet som inte är en del av ett hälsosamt förhållande. Hade hans fru varit fördömande och hemlighetsmakeriet ett sätt att kunna leva ut en sida han behöver så ok.. Men eftersom frun nu är med på det handlar det bara om att kunna avslöja det på ett bra sätt...
Svar på tråden Varför har han leksak hemlig?