• Anonym (Funderar)

    BIM - 11

    Hej! Jag fick ett plus på Stickan på BIM -11. Nu är det fyra dagar kvar till min mens. Sträcket på stickorna jag tar blir bara starkare och starkare.. Men är det någon som någonsin plussat så tidigt? Blev själv förvånad. Vad kan det bero på?

  • Svar på tråden BIM - 11
  • Anonym (Funderar)

    Va snabbt hormonet måste produceras på mig.. Vet du hur snabbt efter senaste mensen som ägglosningen tidigast kan ske?

  • Anonym (Icke)

    Helt omöjligt med plus så tidigt. Embryot fäster tidigast 5 dagar efter äl och därefter börjar hcg produceras. Äl kan ske tidigt-finns ju de med 21-dagars cykler.

  • Anonym (Funderar)

    Tydligen är det väl inte omöjligt då, eftersom jag hade ett plus. Jag skulle aldrig ljuga om en sådan sak. Har två barn nu och aldrig plussat sådär tidigt innan, väntar tredje nu då.

  • Snuttis2

    Har du/ni blivit gravida på egen hand eller med hjälp? Tar du några mediciner av några slag?

    Läkemedlen man tar vid ex ivf ger falska positiva svar vilket är en av flera anledning till att man får en fast testdag då!

  • Anonym (Funderar)

    Nej, ingen Ivf. Helt naturlig väg. Jag tycker också det är tidigt, men jag var nyfiken och så såg både jag och min sambo ett tydligt plus.

  • Anonym (Funderar)

    Nej, ingen Ivf. Helt naturlig väg. Jag tycker också det är tidigt, men jag var nyfiken och så såg både jag och min sambo ett tydligt plus.

  • Anonym (Icke)

    Fortfarande omöjligt. Du blev antingen gravid förra cykeln eller hade mycket tidigare äl denna cykel än du trodde.

  • Anonym (Funderar)

    Nej, hade mens förra månaden och inget plus. Ja, måste haft tidig ÄL då, den måste ha varit väldigt tidig..

Svar på tråden BIM - 11