• erikvaldemar

    Min son som är 12 år vill så gärna spela "CS" eller Counter - Strike, Hur ska jag göra?

    Min son är tolv år nu och vill börja spela "CS", de flesta av hans kompisar spelar detta och han tycker det är så sjukt roligt, Snälla hjälp!

  • Svar på tråden Min son som är 12 år vill så gärna spela "CS" eller Counter - Strike, Hur ska jag göra?
  • gahadas

    Ser inget fel i det.

    Det är inriktat på att tävla/vara bättre än motståndet. Det är inget "mördarspel", som okunniga brukar uttrycka sig.

    Hoppas han har kompisar att spela med. Finns inget jobbigare än 12-åringar när man solo-queue:ar

  • Söder73

    Vår 11-åring spelar. Han tycker det är jättekul och lär sig tala engelska flytande när han chattar

  • Aceryou

    I och med att det spelet har en åldersgräns på 15 år bestämmer du som förälder om han får spela det ändå.

  • dfuoih
    erikvaldemar skrev 2017-01-30 20:27:31 följande:

    Min son är tolv år nu och vill börja spela "CS", de flesta av hans kompisar spelar detta och han tycker det är så sjukt roligt, Snälla hjälp!


    Vad är det du vill ha hjälp med?
    Hur man spelar?
    Åsikter om vi tycker det är ok att din son spelar?
    Hjälp och argument för att säga nej?
Svar på tråden Min son som är 12 år vill så gärna spela "CS" eller Counter - Strike, Hur ska jag göra?