• celz

    BF november 2017

    Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)

    Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.

    Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)

  • Svar på tråden BF november 2017
  • imvnilsson

    Hej!

    Så roligt att någon redan skapat en tråd, trodde jag skulle vara först! :)

    Plussade idag på ÄL + 6, så är väldigt tidig. Är beräknad till 8/11 om allt går som det ska. Hoppas, hoppas!

  • celz
    imvnilsson skrev 2017-02-20 23:38:34 följande:

    Hej!

    Så roligt att någon redan skapat en tråd, trodde jag skulle vara först! :)

    Plussade idag på ÄL + 6, så är väldigt tidig. Är beräknad till 8/11 om allt går som det ska. Hoppas, hoppas!


    Wow grattis! Aldrig hört om plus på ÄL+6! Vad hade du för test?

    Har du barn innan?
  • emzerus

    Hej!

    Grattis till er <3

    Jag har också Bf 1 november... plussade i torsdags o har bim imorgon.

    Denna månad fick jag aldrig utslag på ägglossningstest så plusset vart verkligen en chock :)

  • imvnilsson
    celz skrev 2017-02-21 07:42:33 följande:

    Wow grattis! Aldrig hört om plus på ÄL+6! Vad hade du för test?

    Har du barn innan?


    Jag använde Abblo Pharma tidiga graviditetstest. De visar från runt 8 dagar efter befruktning men tydligen ännu lite tidigare i vissa fall :) Men ska ta fler tester närmaste veckan då utslaget såklart var ganska svagt. Men ett plus är ju ett plus! :)

    Detta blir första barnet. Har du fler sedan tidigare? Jag är 27 år, bor i Skåne.
  • imvnilsson
    emzerus skrev 2017-02-21 07:46:46 följande:

    Hej!

    Grattis till er <3

    Jag har också Bf 1 november... plussade i torsdags o har bim imorgon.

    Denna månad fick jag aldrig utslag på ägglossningstest så plusset vart verkligen en chock :)


    Stort grattis! :)

    Detta var vårt första försök så jag hade ställt in mig på att vi kanske skulle få vänta några månader innan det fastnade så blev också ganska chockad!
  • celz
    imvnilsson skrev 2017-02-21 09:07:12 följande:

    Jag använde Abblo Pharma tidiga graviditetstest. De visar från runt 8 dagar efter befruktning men tydligen ännu lite tidigare i vissa fall :) Men ska ta fler tester närmaste veckan då utslaget såklart var ganska svagt. Men ett plus är ju ett plus! :)

    Detta blir första barnet. Har du fler sedan tidigare? Jag är 27 år, bor i Skåne.


    imvnilsson skrev 2017-02-21 09:09:48 följande:

    Stort grattis! :)

    Detta var vårt första försök så jag hade ställt in mig på att vi kanske skulle få vänta några månader innan det fastnade så blev också ganska chockad!


    Kul med sällskap i tråden!

    Det här är första barnet, första försöket för vår del. Trodde verkligen inte det skulle bli nåt, så gårdagen när jag plussade var så himla snurrig! Är 26 år :)
  • imvnilsson
    celz skrev 2017-02-21 11:50:49 följande:
    imvnilsson skrev 2017-02-21 09:09:48 följande:

    Stort grattis! :)

    Detta var vårt första försök så jag hade ställt in mig på att vi kanske skulle få vänta några månader innan det fastnade så blev också ganska chockad!


    Kul med sällskap i tråden!

    Det här är första barnet, första försöket för vår del. Trodde verkligen inte det skulle bli nåt, så gårdagen när jag plussade var så himla snurrig! Är 26 år :)
    Jag vågar knappt tro på det än! Ska ta dagliga gravtest närmaste tiden för att försäkra mig om att det stannar och att HcG stiger. Haha låter nog lite paranoid, men trodde inte det skulle gå såhär lätt :)

    Vi kanske ska starta en hemlig Facebook-grupp? Lättare att skriva inlägg, kommentera, dela bilder och sådär :)
  • celz
    imvnilsson skrev 2017-02-21 11:59:46 följande:

    Jag vågar knappt tro på det än! Ska ta dagliga gravtest närmaste tiden för att försäkra mig om att det stannar och att HcG stiger. Haha låter nog lite paranoid, men trodde inte det skulle gå såhär lätt :)

    Vi kanske ska starta en hemlig Facebook-grupp? Lättare att skriva inlägg, kommentera, dela bilder och sådär :)


    Absolut! Skriv era namn till mig och beskriv profilbilder kort om ni har supervanliga namn. I privat meddelande alltså! :D
  • imvnilsson
    celz skrev 2017-02-21 13:09:44 följande:
    Absolut! Skriv era namn till mig och beskriv profilbilder kort om ni har supervanliga namn. I privat meddelande alltså! :D
    Toppen! Har skrivit till dig nu! :D
  • Monsan

    Hopas det är okej att jag joinar gruppen trots att jag har bf 30 oktober.. jag plussade i söndags på bim-1 och har 2 täta missfall i bagaget så jag hoppas att denna graviditet går hela vägen.. :)..

Svar på tråden BF november 2017