• Anna1234

    Är Joe Laberos show värd sitt pris?

    Hej!
    Jag funderar på att ge min man biljetter (till honom och sonen) till Joe Laberos show.

    När jag tittar på de billigaste biljetterna blir det drygt 1000 kr för de båda och det kan jag gärna betala om det är en bra show men annars lägger jag hellre pengarna på något annat.

    Finns det någon här på FL som har sett showen och kan ge en recension?

  • Svar på tråden Är Joe Laberos show värd sitt pris?
  • Reflexväst och hjälm 14år gammal

    Jag är 13 år ska fylla 14 i september????Asså ja visst tycker jag det är pinsamt med reflexväst och hjälm????Men hjälm är självklart för mig,Det ser inte löjligt ut tycker jag????Jag kommer andvända de tills jag dör????Skiter i vad andra säger men faktiskt så har ingen sagt nått????????Däremot reflexväst nja asså jag andväder det när jag går till skolan men asså jag tar av mig den efter typ halva vägen för jag tycker det är pinsamt????????????Men jaja tänker jag inget har hänt nån gång att jag har varit nära att blivit påkörd????Men jag sa till mig själv även fast alla tittar på mig?! retar mig så ska jag inte gå en meter utan reflexer i mörkret,plus att jag inte cyklar en meter utan cykelhjälm????Ni får tycka jag är konstig men jag skulle vilja att alla ska ha hjälm och reflexer när dom cyklar????Hoppas mamma pappa blir strängare med hjälm och reflexer????????Känner desutom många 12-15åringar som har hjälm och reflexväst båda två när dom cyklar ibland och det tycke jag är starkt gjort av dom????Skulle också vilja va så????Men jag ska ha nyårslöfte nu att jag ska andvända reflexer,hjälm till airboarden min,sparkcykel,fast jag inte åker så mycket sparkcykel men????Men airboard tror jag ska köpa knäskydd och sång också vad tycker ni?!???? #hjälm #reflexväst #safetyfirst

Svar på tråden Är Joe Laberos show värd sitt pris?