• Anonym (b)

    Skulle du bli intresserad av en sån här man?

    Om du träffar en man och han är typ kär i dig efter knappt en vecka. Han använder ord som "min ängel", "älskling" osv trots att vi inte haft sex och att vi känt varandra i knappt en vecka. Hur ser ni på saken? skulle ni kunna bli tillsammans med en sån här man?

  • Svar på tråden Skulle du bli intresserad av en sån här man?
  • Anonym (Ne)

    När jag läste ditt inlägg så fick jag creepyfeeling...så nä tror inte det.

  • Anonym (Nä)

    Nej jag skulle få kalla fötter, o tycka att han är på tok för needy. Skulle dra mig ur som sagt.

  • Anonym (b)
    Anonym (Ne) skrev 2017-02-23 10:13:07 följande:
    När jag läste ditt inlägg så fick jag creepyfeeling...så nä tror inte det.
    på vilket sätt?
  • Stårschan

    Nej. Fy tusan så creepy! Han är uppenbarligen socialt handikappad, och det skulle jag inte klara. En karl ska kunna det sociala språket och gå att ha i möblerade rum bland folk.

  • Wolt

    Nä jag hade inte varit intresserad av sådan man eller kvinna, oavsett situation.

    En vecka och därefter kalla för "min älskling" lol. Säg 1-2 månader ja kanske men det måste väl vara något riktigt "KLICK" mellan oss som utlöst gigantisk kärlek från bägge håll. Kallar hon mig då min älskling så är det ok efter dessa 1-2 månader.

  • Anonym (b)
    Wolt skrev 2017-02-23 10:27:11 följande:
    Nä jag hade inte varit intresserad av sådan man eller kvinna, oavsett situation.

    En vecka och därefter kalla för "min älskling" lol. Säg 1-2 månader ja kanske men det måste väl vara något riktigt "KLICK" mellan oss som utlöst gigantisk kärlek från bägge håll. Kallar hon mig då min älskling så är det ok efter dessa 1-2 månader.
    Hade du alltså blivit ointresserad om du träffat en sån här man?
  • Anonym (Ne)
    Anonym (b) skrev 2017-02-23 10:16:13 följande:

    på vilket sätt?


    För mkt, för tidigt. Är du mannen eller kvinnan?
  • John22

    Nej, han låter störd. Rätt vad det är så ska han ha full koll på vad du gör och startar bråk om att du jobbar tillsammans med andra män.

  • Des1038

    Nej usch! Drop it like It's hot! Att sådana starka känslor kommer efter en vecka är jättekonstigt och inte normalt! Något är fel när killen vill binda en till sig efter så kort tid. Hade avslutat den relationen illa kvickt!

Svar på tråden Skulle du bli intresserad av en sån här man?