• Svenson

    Analt sex

    Har en fråga för er som kör analt sex.. Hur gör ni för att inte få bajs på kuk efter sex eller när man kör analt?

  • Svar på tråden Analt sex
  • Anonym (A-sex)

    Om vill ha analsex så får man helt enkelt vänja sig vid tanken att det kan komma bajs på kuken, känns den tanken outhärdlig får du väl ha vaginalt/oralt sex istället?

    Enligt min erfarenhet är det väldigt ovanligt men de få gånger det har hänt har det varit väldigt lite och vi har inte gjort någon stor sak av det.

  • Anonym (A2)

    Som A- sex skriver så blir det oftast inget alls. De få gånger det kommit med något har det var väldigt lite och har hänt ifall min sambo kört på när vi kanske inte borde tex. skulle kanske behövt gå på toa rätt snart eller vart dålig i magen. Men som sagt, extremt lite. Utöver det kan man ju använda en douche/lavemang, men det bör inte vara något man gör till en standard grej. Dels för att man då måste planera i förväg vilket man kanske inte alltid gör, men det är inte så bra att göra för ofta heller. Använt det någon gång ibland om jag vill vara helt säker på att vara så ren som möjligt. Du kan ju också anvönda kondom, då är det ju bafa att dra av den efteråt ifall det nu skulle komma något påm Håller också med A-sex om att det är smällar man får ta och räkna med om man ska ha analsex. Känns det för äckligt får man låta bli helt enkelt.

  • Aikido

    Jag brukar sätta henne på sträng diet någon vecka innan. Vatten och... ja just det. Bara vatten. Ganska spak och medgörlig brukar hon vara då också.

  • Anonym (Analt?)

    Eller så knullar man i knullhålet inte i bajshålet.

  • Anonym (AI)
    Aikido skrev 2017-02-24 17:01:18 följande:

    Jag brukar sätta henne på sträng diet någon vecka innan. Vatten och... ja just det. Bara vatten. Ganska spak och medgörlig brukar hon vara då också.


    Geni där.

    Men om du ger en smör sista dagen, blir hon lubad från insidan så?
  • Anonym (AI)
    Aikido skrev 2017-02-24 17:01:18 följande:

    Jag brukar sätta henne på sträng diet någon vecka innan. Vatten och... ja just det. Bara vatten. Ganska spak och medgörlig brukar hon vara då också.


    För det är väl oetiskt att mata henne med silicon? Eller?

    Blurred lines och allt det där. Det är så svårt att veta vad som är korrekt beteende. 
  • Aikido
    Anonym (AI) skrev 2017-02-24 17:28:42 följande:
    Geni där.

    Men om du ger en smör sista dagen, blir hon lubad från insidan så?
    Inte provat det. Hon är inte så förtjust i att käka bara smör. Kanske blir gott om man bryner till det först.
  • Aikido
    Anonym (AI) skrev 2017-02-24 17:30:14 följande:
    För det är väl oetiskt att mata henne med silicon? Eller?

    Blurred lines och allt det där. Det är så svårt att veta vad som är korrekt beteende. 
    Det har jag heller inte tänkt på. När man var ung och grön körde vi med våtrumssilikon första gången. Fastnade satan i könshåret. Rekommenderas inte.
  • Anonym (AI)
    Aikido skrev 2017-02-24 17:39:05 följande:
    Det har jag heller inte tänkt på. När man var ung och grön körde vi med våtrumssilikon första gången. Fastnade satan i könshåret. Rekommenderas inte.
    Om du ligger i en utomhusjacuzzi mitt i natten i Aspen, Colorado, och är lite full och tänker att det nog vore kul att skruva upp den flytande mojängen med fast klorin i.

    Då är det inte det, och du bör låta bli.

    Det fastnar i könshår och ger brännskador...
  • Anonym (Anal-fabet)
    Svenson skrev 2017-02-24 16:43:09 följande:

    Har en fråga för er som kör analt sex.. Hur gör ni för att inte få bajs på kuk efter sex ELLER när man kör analt?


    Får du bajs på kuken efter vanligt sex och du inte kört i tvåan så tycker jag att du ska överväga dina sexuella kontakter lite noggrannare. Visst kan en tandlös tjackhora vara lite charmig men är det värt det?
  • Anonym (Mittsverigeman)

    Nu är det så att jag bara fått dildo i baken och klassas kanske som oskuld än tyvärr.

    Smörj in dildon/ pålen med siliconglid så fastnar skit inte lika lätt. Tar dusch slangen o trycker in vatten i baken o nyper åt och går till toan o hostar ut vattenet 2gånger. Efter det kan jag spola o hosta ut i badkaret tills bara rent vatten kommer. Bra att vänta en stund o lite mer vatten kommer kanske.

    Jag pumpar dildon så djupt och brukar det komma lite mer skit som jag spolar ut en sista gång på toan sen är det lungt.

    Funderar på om det finns något bättre spolmunstycke till dusch slangen att stoppa upp i röven som sprutar åt sidorna ?

Svar på tråden Analt sex