• Anonym (Glasögonormen)

    sex med glasögon

    Är det bara jag som tycker att glasögonen ör ivägen när man har sex?

    Typ när man går ner på tjejen eller typ grovhångla så är dom vara i vägen??

    Går ju såklart att ta av dom också men jag blir helt blind då typ ^_-. Jobbigt!!

  • Svar på tråden sex med glasögon
  • Anonym (Malin)

    Jag använder glasögon men har dem aldrig på i sängen. Måste du använda dem under sex?

  • Anonym (a)

    ta av glasögonen, blunda, känn och ta på din partner! 

  • Tecum

    Men alltså, hittar du inte rätt på henne utan glasögon? De flesta av oss män fixar att ha sex i kolmörker om det skulle behövas...

  • Fia 28

    Har nog aldrig tänkt tanken att behålla glasögonen på vid sex. Vad exakt behöver du se?

  • Anonym

    För män är det visuella förvisso tändande och en stor del av sexupplevelsen.
    Men i vissa situationer är de bara i vägen och då får man ta av dem och helt fokusera på känseln istället. Acceptera omaket att de åter av och på så man kan kolla emellanåt också.

  • Anonym (Kicki)
    Anonym (Glasögonormen) skrev 2017-02-24 18:23:46 följande:

    Är det bara jag som tycker att glasögonen ör ivägen när man har sex?

    Typ när man går ner på tjejen eller typ grovhångla så är dom vara i vägen??

    Går ju såklart att ta av dom också men jag blir helt blind då typ ^_-. Jobbigt!!


    Jag behåller dom på . Min sambo gillar att spruta mig i ansiktet ofta och då är glasögonen ett bra skydd för att slippa få i ögonen . Dessutom vågar man då titta när han sprutar och det tänder honom extra..
  • Anonym (?)

    Ser du verkligen så dåligt att du måste ha dom på?!

  • Anonym (Glassa)

    Håller nog med dig där TS. Jag har också glasögon och det är känns rätt osexigt att ha dom på. jag ser inget utan dom och jag älskar att se allt. Som att ha på sig strumpor och inget annat, man hoppas bara inte partner blir avtänd av det. 

Svar på tråden sex med glasögon