• Anonym (Unhappywithmysize)

    omkr-tjejr&kvinnor

    Är 10.5-11.5cm i omkrets för litet för att tillfredsställa en tjej/kvinna? :/
    Känns det ens? :/

  • Svar på tråden omkr-tjejr&kvinnor
  • Anonym (Tjej)

    Det är bara just under medel och är helt okej. Man kan ha jättebra sex med sådan omkrets. Oroa dig inte.

  • Anonym (Mallan)

    Kan bara tala för mig själv men jag känner av när ett lillfinger är i mig så det är klart att det känns.

    Som det skrivs i alla andra storlekstrådar så är kvinnor olika skapade där nere precis som män, så för vissa är din storlek kanske helt perfekt medans för andra så behövs det något större för att få den där njutningen - Vi alla är olika och vi gillar olika.

  • Anonym (Unhappywithmysize)

    Ok.. Det är inget ni bara säger då? Fått bilden av att det är på tok för litet :'(

  • bestofthebest

    Tänk så här istället. Män med stora får mer stimulans eftersom de färdas längre sträcka per "juck" och kommer därför snabbare än män med små som färdas en kortare sträcka. Således kan samlaget var längre i många fall vilket ökar sannolikheten för en nöjdare partner.

  • Muffins2017

    Räkna med att 80% av alla trådar här som hånar manliga kukar, är skrivna av andra män som bara vill jävlas. Resterande 30 kanske av kvinnor som vill jävlas. Kanske pga att kvinnor är utsatta för så mkt kropps hån.

    Dom flesta kvinnor du ligger kommer vara fullt upptagna med sina egna kroppsliga komplex och inte tänka på storleken på din kuk.

    En för stor kuk kan va kul att se och ta på men kan också vara väldigt opraktisk att hantera.

    En kuk ngt över medel i längd och tjocklek tycker jag är perfekt.

    Själv är jag allt annat än perfekt. Vem är det? Lite hängtuttar, degmage, celluliter osv. Min man (och en del andra män) är supertända på mig ändå. Andra kanske alls inte tycker jag är snygg.

    Det är väl samma med snoppar. Dessutom är storleken bara en del av det hela. Vissa kommer för fort, vissa tar evighet på sig, andra har snoppsr som har mindre attraktivt utseende enligt vissa osv osv.

    Jag ligger hellre med en i övrigt attraktiv man med lite liten kuk än en som är mindre attraktiv.

  • Anonym (Unhappywithmysize)

    Blir man inte mindre attraktiv om man har "lite mindre kuk"? :/

  • Anonym (Tjej)

    Nej det blir man inte. Tycker du en tjej blir mindre attraktiv om hon har 2 cm mindre bröst? Det märks knappt någon skillnad om det inte är enormt liten eller stor. De flesta tjejer har dildos som är mindre än deras pojkvänner organ. Skulle ju haft större om de gillade det.

    Har du mikropenis kanske det påverkar. 2-3 cm hit eller dit gör det inte förutom för de (få) tjejer som har en specifik fetish för stora.

Svar på tråden omkr-tjejr&kvinnor