• Peter37

    Dag för kärleken

    Är skild och känner mig redo för kärleken igen.

    Är med på Badoo. .finns nån annan bättre sida/app?

    Vill hitta nån att träffa barnfria veckor till att börja med. .bio,middagar, gym, promenader, mys och hångel..

    Jag har fast bra jobb,193 lång och ngt extra kg..är nöjd med mitt utseende. .44 år och nyfiken på livet..vist tusan borde det finnas nån som vill träffas även för mig..

    Tack på förhand och ös in dejting tips

  • Svar på tråden Dag för kärleken
  • Anonym (Kär)

    Finns tinder, happy pancake m.m . Lycka till! Som tjej upplever man 99 procent på Badoo vill bara hitta nån för bara sex.

  • Peter37
    Anonym (Kär) skrev 2017-02-26 13:18:53 följande:

    Finns tinder, happy pancake m.m . Lycka till! Som tjej upplever man 99 procent på Badoo vill bara hitta nån för bara sex.


    Har hört att det är så..förekommer för oss män också..men inte i lika stor omfattning gissar jag.

    Man blir liksom dömd på förhand känns det som..

    Jag vill ju hitta ngt seriöst och bli fånigt kär igen.
  • Anonym (Kär)

    Visst är det så att det förekommer från båda håll :) om man träffas då vet man ju aldrig vad utvecklas till.. Jag tänker också att om du vill träffa nån seriöst så kommer man som tjej se det ganska fort :) visst är det härligt att vara kär. Hoppas du får uppleva det snart igen !!

  • Peter37
    Anonym (Kär) skrev 2017-02-26 13:51:22 följande:

    Visst är det så att det förekommer från båda håll :) om man träffas då vet man ju aldrig vad utvecklas till.. Jag tänker också att om du vill träffa nån seriöst så kommer man som tjej se det ganska fort :) visst är det härligt att vara kär. Hoppas du får uppleva det snart igen !!


    Tack
  • Anonym (Otrohet)

    Som du härjade runt här på familjeliv medan du var gift så blir det nog svårt för dig att hitta ngt seriöst.

  • Cecese

    Var det inte du som var desperat efter att få visa dej i cam, se andra i cam och en massa annat när du var i ett förhållande?

  • Anonym (Haha)

    Och där slutade det hela för denna gången. ???? Var det det du som lämnade din sjuka flickvän? Eller den där där stackars frun med spädbarn hotade sin man? Haha sjukt många troll här. Du är nog en reko man! Lycka till kanske vi ses nånstans/singelmorsa

  • Peter37

    Jag har inte lämnat ngn sjuk flickvän eller nåt annat. .

    Levde i ett dåligt och trassligt förhållande och sökte tröst på annat håll istället för att ta tag det verkliga problemet. .nu har jag gjort det och är singel och fri..fortfarande mkt God vän med min fd.

  • Cecese
    Peter37 skrev 2017-02-26 19:23:50 följande:
    Jag har inte lämnat ngn sjuk flickvän eller nåt annat. .
    Levde i ett dåligt och trassligt förhållande och sökte tröst på annat håll istället för att ta tag det verkliga problemet. .nu har jag gjort det och är singel och fri..fortfarande mkt God vän med min fd.
    Ja och där har du redan bevisat vad du går för när det blir en svacka i ett förhållande... 
  • Peter37
    Cecese skrev 2017-02-26 19:44:36 följande:

    Ja och där har du redan bevisat vad du går för när det blir en svacka i ett förhållande... 


    Vad ger dig rätt att döma mig?
  • Cecese
    Peter37 skrev 2017-02-26 19:50:20 följande:
    Vad ger dig rätt att döma mig?
    Dömer och dömer. Jag konstaterade att man vet redan hur du blir om/när det blir en svacka. Svackor kommer förr eller senare i alla förhållanden så tja... det är bra att man vet redan på förhand att risken är extremt stor att du letar annat på sidan av
  • Peter37

    Med tanke på att du var en av dom som chattade med mig och blev bitter, så känns det inte helt oväntat att du kastar slit på mig. Är som teflon. .det rinner av..

    Jag är trygg i mig själv..söker (om man nu läser tråden) ingen på FL..utan tips. .

    Så sitt och gör dig märkvärdig och döm hur du vill. Du betyder inte ett skit

  • Cecese
    Peter37 skrev 2017-02-26 20:03:26 följande:
    Med tanke på att du var en av dom som chattade med mig och blev bitter, så känns det inte helt oväntat att du kastar slit på mig. Är som teflon. .det rinner av..
    Jag är trygg i mig själv..söker (om man nu läser tråden) ingen på FL..utan tips. .
    Så sitt och gör dig märkvärdig och döm hur du vill. Du betyder inte ett skit
    Har jag chattat med dej? Eh när då och var då? Du tar nog väldigt fel på person för jag har inte skrivit nånting med dej, bara sett dej skriva i olika trådar
  • Anonym (Haha)

    Haha så tokigt det blev. Jag har då inte sett dig skriva någon annanstans vid ditt namn som ovanstående. Men tycker det är tragikomiskt hur många troll det verkar finnas här ( om dom nu inte är ett och samma det man kan hoppas på ) tur att du inte är den att baktala ditt ex utan verkar ha självinsikt. All lycka som sagt Såklart du kommer hitta någon ny

    Mina ynka tips. Tinder gett upp eftersom jag föll för fel män där, väldigt trevliga men dom sökte inte samma som mig. Mötesplatsen är nog både ja och nej. Värt ett försök! Match.com verkar bäst, (?) ej hunnit regga mig där ännu vore kul att höra hur det går för dig sen

  • Peter37
    Anonym (Haha) skrev 2017-02-26 23:41:30 följande:

    Haha så tokigt det blev. Jag har då inte sett dig skriva någon annanstans vid ditt namn som ovanstående. Men tycker det är tragikomiskt hur många troll det verkar finnas här ( om dom nu inte är ett och samma det man kan hoppas på ) tur att du inte är den att baktala ditt ex utan verkar ha självinsikt. All lycka som sagt Såklart du kommer hitta någon ny

    Mina ynka tips. Tinder gett upp eftersom jag föll för fel män där, väldigt trevliga men dom sökte inte samma som mig. Mötesplatsen är nog både ja och nej. Värt ett försök! Match.com verkar bäst, (?) ej hunnit regga mig där ännu vore kul att höra hur det går för dig sen


    Jag funderar på Match.com jag med..Har hört folk som lyckats bra där. Har ingen brådska heller, tror kärleken kommer när man minst anar det.

    Hör av dig om du har list. .vi kan följas åt i jakten på den rätta.

    Mvh
  • Anonym (träna)

    Du får allt träna bort dina extrakilon först om du ska ha något att hämta på dagens marknad. Ingen vill ha en 44-årig lönnfet man när det finns så många hälsosamma karlar som tar hand om sig därute. 

  • Anonym (Haha)

    Haha den här tråden alltså. Vad snälla alla är med dig Peter???? Ja kärleken kommer nog när den kommer men man får nog leta den ändå..????All lycka till oss fina singlar????

  • Anonym (Haha)

    Blir frågetecken istället för smileys. Haha blir bara bättre o bättre

Svar på tråden Dag för kärleken