• Anonym (??)

    Nekad abort, vad hände?

    Försvann tråden om hon som inte blev beviljad abort och funderade på adoption?

    Dumt, undrar hur det går för henne...

  • Svar på tråden Nekad abort, vad hände?
  • Anonym (M)

    Tråden försvann nog för att TS bad om att få den borttagen. Vilket jag helt förstår då en del människor som svarade var helt vidriga och skrev hur hemsk, egoistisk, och kass hon var. En gick så långt som att säga åt henne att hon borde ta livet av sig. Helt sjukt. Vem fanns säger så? Till en person som dessutom upprepande i tråden uppger att hon mår så dåligt att hon seriöst funderat på att skada sig själv eller rentav ta livet av sig i panik. Hoppas personen som skrev att hon borde ta livet av sig blev bannad från FL för alltid på det kontot.

  • Anonym (M)
    Anonym (öh) skrev 2017-03-03 13:14:34 följande:

    Tråden försvann för den var inte sann.


    Ja, för familjeliv har ju resurser att sitta och utreda vilka trådar som är sanna... Hoppas det var bara ett drygt svar från dig, för uppenbarligen tar de inte bort trådar för att "den inte var sann".
  • Anonym (Lin)
    Anonym (M) skrev 2017-03-03 13:39:09 följande:
    Ja, för familjeliv har ju resurser att sitta och utreda vilka trådar som är sanna... Hoppas det var bara ett drygt svar från dig, för uppenbarligen tar de inte bort trådar för att "den inte var sann".
    Hon erkände att den inte var sann o bad att den skulle tas bort
  • Anonym (M)
    Anonym (Lin) skrev 2017-03-03 17:58:59 följande:

    Hon erkände att den inte var sann o bad att den skulle tas bort


    Det gjorde hon inte, jag följde tråden och skrev i den och försökte posta ett inlägg och då försvann den undertiden jag skrev inlägget. Hon postade inte i tråden att den inte var sann och skulle tas bort, även om jag mot förmodan hann missa att hon gjorde det under den minut jag skrev ett svar och därmed inte uppdaterade tråden så skulle familjeliv aldrig kunna vara såpass snabba att de tog bort tråden inom den tiden. Speciellt inte om man bara skriver ett inlägg i tråden, inte så det funkar. Du anmäler själv din egen tråd och ber de plocka bort den, men även då tar det minst ett par minuter om man har tur, oftast lite längre.
  • Anonym (??)
    Anonym (M) skrev 2017-03-03 18:05:30 följande:

    Det gjorde hon inte, jag följde tråden och skrev i den och försökte posta ett inlägg och då försvann den undertiden jag skrev inlägget. Hon postade inte i tråden att den inte var sann och skulle tas bort, även om jag mot förmodan hann missa att hon gjorde det under den minut jag skrev ett svar och därmed inte uppdaterade tråden så skulle familjeliv aldrig kunna vara såpass snabba att de tog bort tråden inom den tiden. Speciellt inte om man bara skriver ett inlägg i tråden, inte så det funkar. Du anmäler själv din egen tråd och ber de plocka bort den, men även då tar det minst ett par minuter om man har tur, oftast lite längre.


    Ja, jag försökte också posta ett inlägg, men tråden försvann under tiden.
  • Anonym (Lin)
    Anonym (M) skrev 2017-03-03 18:05:30 följande:
    Det gjorde hon inte, jag följde tråden och skrev i den och försökte posta ett inlägg och då försvann den undertiden jag skrev inlägget. Hon postade inte i tråden att den inte var sann och skulle tas bort, även om jag mot förmodan hann missa att hon gjorde det under den minut jag skrev ett svar och därmed inte uppdaterade tråden så skulle familjeliv aldrig kunna vara såpass snabba att de tog bort tråden inom den tiden. Speciellt inte om man bara skriver ett inlägg i tråden, inte så det funkar. Du anmäler själv din egen tråd och ber de plocka bort den, men även då tar det minst ett par minuter om man har tur, oftast lite längre.
    Var skrev jag att hon skrev i tråden att den togs bort på den begäran ?
  • Anonym (M)
    Anonym (Lin) skrev 2017-03-03 19:03:21 följande:

    Var skrev jag att hon skrev i tråden att den togs bort på den begäran ?


    Du skrev "Hon erkände att den inte var sann o bad att den skulle tas bort". Men det är inte så det funkar, eftersom moderatorer oftast inte själva hittar till ett random inlägg och agerar därefter, utan agerar på begäran i form av att man anmäler sin egen tråd eller inlägg eller någon annans tråd eller inlägg. Och som sagt, högst osannolikt att hon under den knappt en minut jag inte uppdaterade tråden han skriva att det inte var sant och bad att tråden skulle tas bort (som du påstår) och att familjeliv därtill hann ta bort tråden på den minuten trots att de inte ens får en notifikation om någon ber att en tråd tas bort och ett inlägg. Summa summarum så tror jag alltså att du hittar på och att ts istället anmälde sin egen tråd och bad att få den borttagen - troligen pga de någt starka påhopp hon fick.
  • Anonym (M)
    Anonym (??) skrev 2017-03-03 18:49:32 följande:

    Ja, jag försökte också posta ett inlägg, men tråden försvann under tiden.


    Ja, tror som sagt att hon själv bad om att få tråden borttagen. Det är troligast eftersom tråden inte på något sätt bröt mot forumreglerna, däremot gjorde en hel del inlägg som andra skrev det (bröt mot reglerna alltså). Men då tas ju bara de inläggen bort och inte hela tråden.
  • Anonym (Lin)
    Anonym (M) skrev 2017-03-03 19:11:06 följande:
    Du skrev "Hon erkände att den inte var sann o bad att den skulle tas bort". Men det är inte så det funkar, eftersom moderatorer oftast inte själva hittar till ett random inlägg och agerar därefter, utan agerar på begäran i form av att man anmäler sin egen tråd eller inlägg eller någon annans tråd eller inlägg. Och som sagt, högst osannolikt att hon under den knappt en minut jag inte uppdaterade tråden han skriva att det inte var sant och bad att tråden skulle tas bort (som du påstår) och att familjeliv därtill hann ta bort tråden på den minuten trots att de inte ens får en notifikation om någon ber att en tråd tas bort och ett inlägg. Summa summarum så tror jag alltså att du hittar på och att ts istället anmälde sin egen tråd och bad att få den borttagen - troligen pga de någt starka påhopp hon fick.
    Hon gjorde en anmälan på sitt inlägg o bad att få det borttaget , det var inte sant det hon skrev o det blev för mycket för henne i kommentarer . Jag har pratat med henne så jag vet .
Svar på tråden Nekad abort, vad hände?