• Marie-anne

    Info om serien Doktorn kan komma!

    Hejsan! Jo, jag har min morsa som börjat kolla på Doktorn kan komma på tv4 guld och hon frågar hela tiden var Emma Sam Tom Baxter mfl tagit vägen och jag letade efter en tråd men hitta ingen! så nån som vet, hör gärna av er så jag kan berätta!

  • Svar på tråden Info om serien Doktorn kan komma!
  • MadHatter

    Den heter the flying doctors på engelska. Om du googlar på det finns det episodguider som du kan läsa och lista ut vad aom hänt. Du kan också googla på karaktärens namn + flying doctors och fånfram info. Finns tex facebooksidor om vissa av karaktärerna.

  • Marie-anne
    MadHatter skrev 2017-03-10 07:14:13 följande:
    Den heter the flying doctors på engelska. Om du googlar på det finns det episodguider som du kan läsa och lista ut vad aom hänt. Du kan också googla på karaktärens namn + flying doctors och fånfram info. Finns tex facebooksidor om vissa av karaktärerna.
    hm tack, det fanns något på aftonbladet, men jag har inte plus!
  • vi och pyret

    Hej,

    En av mina gamla favoriter:)

    Folk hade en tendens att bara "försvinna" ur den serien. De du nämner ovan tror jag gjorde det utan någon vidare förklaring i serien.

  • MadHatter

    Här har du lite info om karaktärerna du nämner som jag hittade genom att googla

    Emma Plimpton/Patterson

    The town mechanic and also the winner of the titles "Miss Coopers Crossing" and "Queen of the Outback". Emma is a very gutsy, straight-forward, honest and beautiful lady, and young pilot Sam Patterson fell for her the minute he layed eyes on her. She wasn't quite as impressed by him though, but eventually Sam took her to the altar. They became very happy together, and fairly soon, Emma became pregnant. Unfortunately, she had a mis-carriage, and she became very depressed. It's not really clear when and why Sam and Emma left Coopers Crossing, but Emma returned in "The Good Book", and we find out she and Sam live in Sydney with two children, Grant and Kirsty.

    Dr. Tom Callaghan

    My number one favourite character!

    Dr. Tom Callaghan has a lot of good qualities, and I love the way he stands up for Chris when she first arrives in Coopers Crossing. I always thought Tom and Chris were perfect for eachother, adn I was devastated when Tom left for Africa! Lucikly for me, he later returned to Coopers Crossing, although very changed by his experiences in Africa. Nothing happened between him and Crhis, and Tom left the show after having been injured in a cave accident. He then returned to the Crossing for the big celebration in "The Good Book" (episode 201), and he and Chris finally realised the

    Om Baxter hittar jag bara tr hn var med i säsong 1-5.

  • Marie-anne
    MadHatter skrev 2017-03-11 08:22:53 följande:
    Här har du lite info om karaktärerna du nämner som jag hittade genom att googla

    Emma Plimpton/Patterson
    The town mechanic and also the winner of the titles "Miss Coopers Crossing" and "Queen of the Outback". Emma is a very gutsy, straight-forward, honest and beautiful lady, and young pilot Sam Patterson fell for her the minute he layed eyes on her. She wasn't quite as impressed by him though, but eventually Sam took her to the altar. They became very happy together, and fairly soon, Emma became pregnant. Unfortunately, she had a mis-carriage, and she became very depressed. It's not really clear when and why Sam and Emma left Coopers Crossing, but Emma returned in "The Good Book", and we find out she and Sam live in Sydney with two children, Grant and Kirsty.

    Dr. Tom Callaghan
    My number one favourite character!
    Dr. Tom Callaghan has a lot of good qualities, and I love the way he stands up for Chris when she first arrives in Coopers Crossing. I always thought Tom and Chris were perfect for eachother, adn I was devastated when Tom left for Africa! Lucikly for me, he later returned to Coopers Crossing, although very changed by his experiences in Africa. Nothing happened between him and Crhis, and Tom left the show after having been injured in a cave accident. He then returned to the Crossing for the big celebration in "The Good Book" (episode 201), and he and Chris finally realised the

    Om Baxter hittar jag bara tr hn var med i säsong 1-5.
    Tackar! jag hittade detta oxå så lite kunde jag berätta för mamma!
  • Marie-anne
    Kasperina skrev 2017-03-11 11:42:02 följande:
    Menar du skådespelarna så brukar imdb.com vara ett bra ställe att börja på.
    Ah! jag har kollat där förut, men då letade jag efter RobbanBrobergs längta efter kärlek
    och trodde jag kunde se den där ..men det funkade visst inte..
  • Marie-anne
    vi och pyret skrev 2017-03-11 07:25:10 följande:
    Hej,
    En av mina gamla favoriter:)
    Folk hade en tendens att bara "försvinna" ur den serien. De du nämner ovan tror jag gjorde det utan någon vidare förklaring i serien.
    det sorgligaste avsnittet var del 171 åååå vad jag grät och mamma med!
Svar på tråden Info om serien Doktorn kan komma!