• Johannus

    Talang Sverige 2017

    Fler som tänker följa "Talang 2017" ?

    Kvällens program hade en bra start och killen Ibrahim var bäst av alla. Lärt sig svenska på ett år (fantastiskt) och jo låten han sjöng fick mig att gråta.

  • Svar på tråden Talang Sverige 2017
  • Bullimor

    Nej, med den juryn avstår jag.
    Kakan och Batra,,, nä tack.

    Har dock sett klippet du skriver om på fb, var väl hyfsat men SÅ bra tyckte jag inte att det var.

  • moaguuun

    Jag tycker det är fantastiskt att han lärt sig svenska så snabbt. Men jag tycker inte han sjöng bra, känns mest som att alla blev berörda av hans historia. (Det blev jag också) Om någon annan hade sjungit låten hade det förmodligen blivit nej från alla.


    Dansarna i svart tycker jag var bäst.

  • Johannus

    Jurin har jag svårt för och då är det Alexander Bard och kvinnan i mörkt hår....Hon var alldeles för mycket och störde programmet..

    Att killen sjöng låten som han gjorde fick mig att få gåshud oavsett att jag har hört den sången sjungas i kyrka av min brors dotters man som fick hela kyrkan att lyfta sig....så ja då vart den sången tusen gånger bättre än i kväll och den sjöng han när min pappa begravdes.

    Nej jag blev inte berörd av killens härkomst och historia utan av själva låten. Dock var jag imponerad av att han lärt sig svenska på ett år då många flyktingar aldrig lär sig svenska.

  • Carambolan

    Såg ikväll men tycker att det är väldigt tråkigt att halva programmet ägnas åt juryns och programledarnas flams och trams. Hade gärna sett ett större fokus på själva bidragen.

  • Johannus
    Carambolan skrev 2017-03-19 01:19:24 följande:
    Såg ikväll men tycker att det är väldigt tråkigt att halva programmet ägnas åt juryns och programledarnas flams och trams. Hade gärna sett ett större fokus på själva bidragen.
    Håller med dig.
  • Gizmo

    Kommer troligen att se Talang på tv4 play istället, så kan man ta bort reklamen & annat jobbigt! 

  • Imsevimse77

    Tycker hela programmet känns så utstuderat. Lite som att någon studienisse uppmanar publiken att agera på vissa sätt.

Svar på tråden Talang Sverige 2017