• Anonym (Nyfiken)

    Har du varit otrogen på jobbet?

    Hej!

    Jag är nyfiken på hur många relationer som inleds på arbetet egentligen.

    Vad fick er att inleda en relation om ni nu hade partner?

    Nyfiken!! :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du varit otrogen på jobbet?
  • Anonym (Otrogen)

    Var otrogen med en snubbe som jobbade i butiken bredvid den jag jobbade i. Vi brukade ha sex på deras lager. Han var vrålsnygg och ordentligt välutrustad. Hade varit sugen på honom några år när vi väl fick till det.

  • Anonym (Inte otrogen - träffade partner)

    Du kanske ska byta rubriken - det är säkert fler som träffat sin partner på jobbet utan att de var otrogna.

    Så det är egentligen två frågor:
    1. Var du eller din partner otrogna när ni träffades - hur många relationer startar i en otrogenhet,

    2. Träffade du din partner på jobbet. Hur många relationer starta på jobbet

  • Anonym (Alltid kåt)

    Var otrogen på jobbet för några år sen med en arbetskollega. Hon var singel då och jag hade ett taskigt äktenskap och vi åkte mycket bil i tjänsten så man lärde känna varandra ganska bra. Första gången det hände så stannade vi vid vägen och hon sög av mig i bilen och sen blev det basa värre varje gång vi jobbade tillsammans...

  • Domesticgoddess

    Jag blev förälskad i en upptagen man på en tidigare arbetsplats. Han var otrogen såtillvida att vi utvecklade en enormt nära kontakt men rent fysiskt dröjde det många månader innan han var fysiskt otrogen. En kväll hände det dock, han avslutade med sambon dagen därpå och vi levde sedan tillsammans i närmre tio år.

  • Anonym (Ost)

    Firmafest, ganska packade, sagt hemma att jag skulle sova över hos kille på jobbet, så blev det inte. Första gången jag testade analt

  • Anonym (Mrs X)

    Skrev precis i en annan tråd.

    Var otrogen med en kollega på konferens och han gav mig det skönaste sexet och kraftigaste orgasmerna jag nånsin fått. Kändes som om jag skulle explodera av kåthet och extas.

  • Anonym (Tyvärr)

    Jo, jag har varit otrogen en gång i livet och det var med en kollega. Jag var ung och hade ganska nyligt gått in i en relation.

  • Anonym (Nyfiken)

    Spännande!

    Men ni som har vart otrogna mot eran partner.. vad fick er att vara otrogna?

    Fick ni inte dåligt samvete? :)

  • Anonym (Ost)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-03-21 10:47:42 följande:

    Spännande!

    Men ni som har vart otrogna mot eran partner.. vad fick er att vara otrogna?

    Fick ni inte dåligt samvete? :)


    Spriten, och tillfället, och nej inte dåligt samvete, eftersom det inte betydde något. Värre vore om man hade ett förhållande på sidan.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Ost) skrev 2017-03-21 11:40:15 följande:

    Spriten, och tillfället, och nej inte dåligt samvete, eftersom det inte betydde något. Värre vore om man hade ett förhållande på sidan.


    Hmm.. ja så kan det vara!

    Förstår dock inte hur du inte kunde få dåligt samvete?

    Om jag hade vart din partner hade jag velat veta, och oavsett om det hade vart "en grej på fyllan" , eller ett förhållande på sidan av så hade det nog sårat lika mycket.
  • Anonym (Ost)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-03-21 11:54:59 följande:
    Hmm.. ja så kan det vara!

    Förstår dock inte hur du inte kunde få dåligt samvete?

    Om jag hade vart din partner hade jag velat veta, och oavsett om det hade vart "en grej på fyllan" , eller ett förhållande på sidan av så hade det nog sårat lika mycket.
    Det där med velat veta, varför då? Jag vill inte veta om hon knullat på sidan, på fyllan. Men hade hon haft ett förhållande så hade jag velat veta. Jag vet att min fru precis när vi träffats, ett par veckor efter var på semester med tjejkompisar och träffade en kille som hon satte på. Detta har jag brottats med i mänga år, men förlåtit eftersom det var precis i början och att jag själv gjort samma sak, och vet att ett ONS inte betyder det minsta. Man lever bara en gång.
  • Anonym (ego)
    Anonym (Ost) skrev 2017-03-21 12:00:51 följande:
    Det där med velat veta, varför då? Jag vill inte veta om hon knullat på sidan, på fyllan. Men hade hon haft ett förhållande så hade jag velat veta. Jag vet att min fru precis när vi träffats, ett par veckor efter var på semester med tjejkompisar och träffade en kille som hon satte på. Detta har jag brottats med i mänga år, men förlåtit eftersom det var precis i början och att jag själv gjort samma sak, och vet att ett ONS inte betyder det minsta. Man lever bara en gång.
    LOL, varför får jag en känsla av att om du hade haft ett förhållande vid sidan av så hade du inte berättat då heller och du hade ansett att du inte alls hade velat veta om frun knullat grannen i 2 år, varför då liksom, det gör ju bara skada ju Drömmer
  • Anonym (Mrs X)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-03-21 10:47:42 följande:

    Spännande!

    Men ni som har vart otrogna mot eran partner.. vad fick er att vara otrogna?

    Fick ni inte dåligt samvete? :)


    Jo, därför träffade jag honom aldrig igen men det var ett jättesvårt beslut att fatta. För bättre sex kommer jag aldrig att få.
  • Anonym (Ost)
    Anonym (ego) skrev 2017-03-21 16:40:56 följande:
    LOL, varför får jag en känsla av att om du hade haft ett förhållande vid sidan av så hade du inte berättat då heller och du hade ansett att du inte alls hade velat veta om frun knullat grannen i 2 år, varför då liksom, det gör ju bara skada ju Drömmer
    Jaha?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mina) skrev 2017-03-21 16:57:26 följande:

    Hur kan man vara otrogen om båda är singlar? 


    Haha inser nu att rubriken vart lite konstig kanske.. men men :)
Svar på tråden Har du varit otrogen på jobbet?