• Dosan12

    PGD längtan efter en dotter

    Längtar du också efter en dotter? Du går i tankarna på att genomföra pgd? Då har du kommit till rätt grupp!

    Här kan vi prata om vår längtan, dela med oss av erfarenheter, tipsa om kliniker osv.

  • Svar på tråden PGD längtan efter en dotter
  • me24

    Jag vill gärna vara med i gruppen, då vi önskar göra pgd inom snar framtid.

  • Dosan12
    me24 skrev 2017-03-25 14:18:54 följande:

    Jag vill gärna vara med i gruppen, då vi önskar göra pgd inom snar framtid.


    Hej! Kul att du hittade hit!

    Har ni börjat kolla pp olika kliniker? Vad får er att vilja göra pdg med könsbestämning? (Om jag får fråga:)
  • me24

    Vi har börjat kolla kliniker och jag har mailat till Genesis i Cypern men har tyvärr inte fått svar än. Är denna tråd privat? Svårt att hitta till den igen. Jag är med i en annan grupp som är privat, men den är tyvärr inte så aktuell men det finns tjejer som gjort pgd och lyckas där. Är du också med i den? Varför vi vill göra pgd är för att jag önskar att komplettera våran familj med en dotter med. Har två underbara pojkar på 6 och 1,5 år.

  • karinblomma82

    Hej!
    Jag har lite svårt att förstå mig på FLs olika trådar... hur ser jag om en tråd är privat och hur går jag med i en sluten grupp?
    Jag planerar för PGD på Genesis i november.
    Hälsningar från Karin

  • me24

    Åh jag vet tyvärr inte hur man gör tråden privat. Men det skulle vara skoj att följas åt. Vad spännande Karinblomma82 jag har även planer på Genesis har mailat med dr Savas. Ska prova om jag kan ordna en privat tråd hör av mig igen.

  • me24

    Så vet ej om det funkat men ni får gärna prova att söka på längtan efter en dotter/son. Jag hoppas det funkar, isåfall ansök gärna om att bli medlem i gruppen så godkänner jag er så snabbt jag kan. Ha en fortsatt trevlig dag!

  • me24

    Annars ansök om medlemskap i den privata tråden välja kön på sitt barn via pgd. Där finns det familjer som har gått igenom pgd men tyvärr är den tråden inte så aktiv men den kanske blir det igen om vi börjar skriva.

  • Lycklig16

    Hej!

    Jag och min man är också intresserade av att söka oss till Cypern för att få en dotter. Är gärna med i sluten grupp om sådan skapas! :)

  • me24

    Hej lycklig16 Skoj att även ni vill följas åt, jag har godkänt dig i gruppen välja kön på sitt barn via pgd.

  • LavendelS

    [quote=77623103][quote-nick]me24 skrev 2017-04-25 08:24:21 följande:[/quote-nick]Åh jag vet tyvärr inte hur man gör tråden privat. Men det skulle vara skoj att följas åt. Vad spännande Karinblomma82 jag har även planer på Genesis har mailat med dr Savas. Ska prova om jag kan ordna en privat tråd hör av mig igen.[/

    Hej, snälla skulle behöva komma i kontakt med någon av er som genomgått pgd! Vill så gärna veta mer, behöver råd. Jag har massa funderingar kring detta men ingen att tala med :(

Svar på tråden PGD längtan efter en dotter