• Anonym (Orolig pappa)

    Mina barn är försvunna!

    Hejsan nu har min värsta mardröm slagit in! 
    för tre veckor sen försvann mina barn med sin mamma. hon sa att dom skulle ut o leka, men kom aldrig tillbaka. fick ett sms att dom är flyttade med soc men ringde soc dagen efter och dom är inte inblandade alls. har haft kontakt med dom sen dess både polisen och advokat. Jag gjorde en egenmäktighet med barn anmälan. som ligger hos polisen. 
    Vi har gemensam vårdnad av barnen dom är 11 månader och 2,5 år som går på dagis här mm.hon hade ringt dit o sagt att han ej kommer på ett tag.
    har gjort en orosanmälan men dom kan ej göra den för dom vet inte vart hon finns, 
    så undrar nu vad kan jag göra? jag har riktig panik har inte varit från mina barn så länge nån gång. 

  • Svar på tråden Mina barn är försvunna!
  • Anonym (Orolig pappa)

    Det som stod där att polisen är redan kontaktad men händer ej så mycket.

  • Anonym (Orolig pappa)

    mamman är svensk så nej.

  • Randig
    Bestemor skrev 2017-03-26 18:54:38 följande:

    Konstigt att du skriver här. Det är polisen du ska kontakta inte familjeliv.


    Det står ju klart och tydligt att han ringt polis.
  • Anonym (Lotte)

    Usch så jobbigt! Vad ligger bakom? Konflikter? Är ni separerade sen nyligen?

  • Anonym (Z)
    Bestemor skrev 2017-03-26 18:54:38 följande:

    Konstigt att du skriver här. Det är polisen du ska kontakta inte familjeliv.


    Det är helt otänkbart att ts vill ha råd om hur han ska hantera situationen han hMnat i? Helt otänkbart att han vill prata av sig och kanske tom hitta flera som varit i liknande situation?

    Om du läser ts text så framgår det extremt tydligt att polis, advokat och soc är kontaktade... så frågan är ju varför du skriver här och inte ts.
  • Anonym (Orolig pappa)
    Anonym (Z) skrev 2017-03-26 19:15:25 följande:
    Det är helt otänkbart att ts vill ha råd om hur han ska hantera situationen han hMnat i? Helt otänkbart att han vill prata av sig och kanske tom hitta flera som varit i liknande situation?

    Om du läser ts text så framgår det extremt tydligt att polis, advokat och soc är kontaktade... så frågan är ju varför du skriver här och inte ts.
    jag ville vi skulle sära på oss men det ville ej hon så jag gav henne en chans till. och då började men klart lita på henne så när jag vaknade efter jobbet så kom grabben in o sa dom ska ut o leka sen dess har dom varit borta.
    hon är deprimerad med och nyss blivigt dömd för stöld i hovrätten.  så det var nog mycket som gjorde att hon bara försvann.  
  • Anonym (Orolig pappa)
    Anonym (Orolig pappa) skrev 2017-03-26 19:17:36 följande:
    jag ville vi skulle sära på oss men det ville ej hon så jag gav henne en chans till. och då började men klart lita på henne så när jag vaknade efter jobbet så kom grabben in o sa dom ska ut o leka sen dess har dom varit borta.
    hon är deprimerad med och nyss blivigt dömd för stöld i hovrätten.  så det var nog mycket som gjorde att hon bara försvann.  
    Tack behöver verkligen all hjälp jag kan få efter som jag ringer soc varje dag polisen med men ingen vet nåt nytt  och jag vet hon går på rätt mycket piller.
    sen vet jag dom saknar sin pappa som alltid gör allt med dom. är rätt tom.
  • Bestemor
    Anonym (Orolig pappa) skrev 2017-03-26 18:55:45 följande:

    Det som stod där att polisen är redan kontaktad men händer ej så mycket.


    Ledsen missade det.

    Det har blivit vanligt att kvinnor flytt från våldsamma män och fått skyddad identitet. Sen söker männen efter dem på olika forum och någon hjälpsam nisse avslöjar var de befinner sig och kvinnan får fly igen.

    Det är synd om dig om hon stuckit utan anledning och polisen kommer hitta dem.
Svar på tråden Mina barn är försvunna!