• lessman

    Jag har aldrig varit...

    Tillsammans med någon kvinna,men nu har jag en på gång. Men jag fattar inte hur man tolkar deras signaler om att dom vill något mer än bara ses nån gång...
    Vi är i samma ålder, kan prata om allting, men vi har inte riktigt likadana intressen. Bara ett fåtal lika tror jag.  Men vi känner inte varandra så bra ännu, men hon verkar uppskatta att jag ringer till henne på fritiden, om så bara om någon enkel sak. Det betyder så mycket för mig att ha denna kvinna, so m jag tror det kan bli något med. Men jag kan inte tolka deras signaler om när de verkligen vill så att säga. Ingen har varit intresserad av mig tidigare så detta känns onekligen ovant för mig. Jag vet inte hur jag ska göra för att inte verka för på och framfusig, och samtidigt är jag rädd att förlora henne om jag inte ringer eller visar intresse. Är jag passiv kan det tolkas som att jag inte är intresserad, men i mitt fall är det fel, jag vet bara inte hur jag ska ta nästa steg. Jag tycker verkligen mycket om denna kvinna och kan tänka mig en framtid tillsammans med henne. Jag tror hon har visat mer än en signal, men som sagt...Vad gör jag.

  • Svar på tråden Jag har aldrig varit...
  • lessman

    Några tjejer har jag ju träffat men jag har aldrig varit tillsammans med någon, så att ingen börjar undra om tidigare trådar...

Svar på tråden Jag har aldrig varit...