• Anonym (Paret)

    Knulla - gruppsex på nakenbad?

    Hej!

    Vi är ett väldigt sexintresserat par som för varje sommar blir mer och mer nyfikna att utforska andra par på nakenbad?

    Sägs att det på vissa stränder är väldigt lätt att få kontakt?

    Någon mer erfarenheter och tips att dela med sig?

    Vilka stränder gäller?

  • Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    Anonym (My) skrev 2017-03-29 14:45:12 följande:
    Det varierar på de stränderna som vi har besökt, huvudsakligen i Sthlm och Mellansverige. Men visst har det funnits barn på flera av dem. I ett fall även tonåringar vilket jag reagerade lite över då det kan vara känsligt att visa sig naken då.

    Men det är väl lika illa med små barn eller vuxna som är där bara för sol och bad om ni hade tänkt er sex på stranden?
    Nakna bar i puberteten? 
    Nja, det flesta som har sex på dessa ställen brukar ju dra sej åt sidan för att inte andra eller barn skall se dom.
  • Anonym (Paret)
    Anonym (My) skrev 2017-03-29 12:43:31 följande:

    Det finns många trevliga nakenbad runt om i Sverige. Jag och min sambo besöker gärna dessa. Vi gillar både att bara bada nakna och att interagera med varandra och andra personer. Dock så är det oerhört viktigt att ha respekten för andra människor. De officiella nakenbaden innebär att det är människor där som valt nakenheten som en livsstil, nudister eller naturister. Det innebär också att det finns en del barn på dessa stränder vilket absolut inte gör det aktuellt eller inbjuder till sex.
    Vissa mer inofficiella nakenbad går det dock att ha det lite mysigt på om man lägger sig lite i skymundan. Även om vi mest sett enstaka par i buskarna/sanddynerna så är jag övertygad om att det händer en hel del som kanske inte är så synligt och att folk interagerar med varandra  ;) Man får dock vara beredd på alla dessa män (vanligtvis i keps) som cirkulerar runt runt i jakt på något de kan beskåda samtidigt som de runkar. Gillar man det så är det ok annars kan det vara störande. Vi tycker att Mellbystrand är den bästa stranden om man vill ha lite skoj. Där finns också en del som är för swingers.
    Annars är det ett tips att åka utomlands. Cap Agde är populärt om man vill ta ut svängarna lite mer.


    Jo, vi har hört talas om patrullerande runkgubbar på nudiststränderna.

    Ska sälja in en idé till min fru om att hon blir tagen av två-tre män samtidigt som ett gäng män bildar en ring omkring dem.

    Se henne bli tagen av flera män samtidigt som åskådarna runkar.

    Sedan vill jag stå en bit bort och bevaka.

    Måste bara lägga fram det här på ett bra sätt, men kan även tänka mig andra konstellationer där min kvinna har sex med andra män.
  • Anonym (Naturist)

    Det finns en del barn och ungdomar på naturiststränderna och ännu fler av dessa skulle kunna besöka dem om man bara fick vara fredad.

    Tyvärr så förstör "runkgubbar i keps" den möjligheten. Och det blir inte bättre av att vissa människor tror att man kan knulla fritt på stranden, vilket i sin tur drar till sig ännu fler runkgubbar. Mellbystrand har råkat väldigt illa ut, då man har tappat många badande naturistfamiljer. Det är dags att ta krafttag med polisanmälningar.

  • Anonym (Men hallå)

    Visa hänsyn. Man går inte till ett nakenbad i syfte för att knulla, då går man någon annanstans. På ett nakenbad kan det (och finns) människor som bara är där för att bada, det får man respektera och därför håller man inte på med sådana saker där folk kan upptäcka en och ta illa upp av. 

    Två syskon tröttnar på att ligga och sola och vandrar en bit för att leta efter pinnar/snäckor/annat, vill ni då att de ska råka upptäcka er? Nej självklart inte, därför håller ni på med era "aktiviteter" någon annanstans. Flört

  • Anonym (Paret)
    Anonym (Naturist) skrev 2017-03-29 21:37:29 följande:

    Det finns en del barn och ungdomar på naturiststränderna och ännu fler av dessa skulle kunna besöka dem om man bara fick vara fredad.

    Tyvärr så förstör "runkgubbar i keps" den möjligheten. Och det blir inte bättre av att vissa människor tror att man kan knulla fritt på stranden, vilket i sin tur drar till sig ännu fler runkgubbar. Mellbystrand har råkat väldigt illa ut, då man har tappat många badande naturistfamiljer. Det är dags att ta krafttag med polisanmälningar.


    Kanske behövs patrullerande runkpoliser på stränderna?

    Vad är meningen med en polisanmälan som med 100 % hamnar i papperskorgen?

    Såklart man har rätt att pippa i det fria om man gör det på ett snyggt sätt och absolut inte mitt bland folk.
  • kåtlisa
    Anonym (Naturist) skrev 2017-03-29 21:37:29 följande:

    Det finns en del barn och ungdomar på naturiststränderna och ännu fler av dessa skulle kunna besöka dem om man bara fick vara fredad.

    Tyvärr så förstör "runkgubbar i keps" den möjligheten. Och det blir inte bättre av att vissa människor tror att man kan knulla fritt på stranden, vilket i sin tur drar till sig ännu fler runkgubbar. Mellbystrand har råkat väldigt illa ut, då man har tappat många badande naturistfamiljer. Det är dags att ta krafttag med polisanmälningar.


    Självklart är inte en naturiststrand någon frizon, utan svensk lag gäller även på en naturiststrand. Sunt förnuft och respekt för andra är lika självklar där som på andra platser. Ett litet samtal till farbror blå kan var lösningen och också bli rejält kostsamt för runknissar som inte begriper bättre.

    www.jp.se/article/man-onanerade-pa-nudiststrand-flera-ganger/
  • Anonym (Naturist)
    Anonym (Paret) skrev 2017-03-29 21:53:53 följande:
    Kanske behövs patrullerande runkpoliser på stränderna?

    Vad är meningen med en polisanmälan som med 100 % hamnar i papperskorgen?

    Såklart man har rätt att pippa i det fria om man gör det på ett snyggt sätt och absolut inte mitt bland folk.
    Det är inte patrullerade poliser som behövs, utan att vanliga vuxna människor tänker lite längre och förhoppningsvis har något vett innanför pannbenet. Runknissarna springer runt på ständerna och ofredar folk, punkt!! Det som ger dem näring är sådana som ni, dvs par som försöker genomföra sexaktiveter på stranden eller i anslutning till stranden (något undansskymt ställe?).

    Låt därför naturiststränderna, t ex Mellbystrand, Skanör, Sandhammaren m fl vara i fred så att fler, även enskilda kvinnor kan känna sig trygga och bekväma med att vistas på dessa stränder. Det är många som vill bada nakna, men drar sig för detta pga av ständiga ofredanden från runknissar i keps.
  • Anonym (Paret)
    kåtlisa skrev 2017-03-29 21:55:51 följande:
    Självklart är inte en naturiststrand någon frizon, utan svensk lag gäller även på en naturiststrand. Sunt förnuft och respekt för andra är lika självklar där som på andra platser. Ett litet samtal till farbror blå kan var lösningen och också bli rejält kostsamt för runknissar som inte begriper bättre.

    www.jp.se/article/man-onanerade-pa-nudiststrand-flera-ganger/
    Har polisen tid att åka på runklarm?

    Tror jag knappast.
  • kåtlisa
    Anonym (Paret) skrev 2017-03-29 22:12:59 följande:
    Har polisen tid att åka på runklarm?

    Tror jag knappast.
    Kan inte svara på hur man prioriterar i hela landet men här i Småland tar man i alla fall anmälningar om sexuellt ofredande på största allvar och man gjorde flera besök på stranden i Baskarp innan man fick tag på runknissen.
  • Anonym (Paret)
    kåtlisa skrev 2017-03-29 22:22:03 följande:
    Kan inte svara på hur man prioriterar i hela landet men här i Småland tar man i alla fall anmälningar om sexuellt ofredande på största allvar och man gjorde flera besök på stranden i Baskarp innan man fick tag på runknissen.
    Då kan man säga att det blev "dyra drag" för Runk-Nissen.
Svar på tråden Knulla - gruppsex på nakenbad?