• Anonym (Måsteveta)

    Ärliga svar från män!!

    Okej! Jag behöver ÄRLIGA svar från er män.

    Inget trams skrivande om att jag behöver jobba med mig själv eller andra luddiga svar. (Även om jag vet att jag förmodligen måste jobba med mig själv. Men nu vill jag som sagt bara ha sakliga svar)

    Jag funderar alldeles för mycket. Och ju längre in i ett förhållande jag kommer , desto mer tvivlar jag.

    Att han tröttnat, tycker andra är snyggare än jag osv.

    Det är enbart MITT problem , jag vet.

    Men jag vill bara veta hur ni män i relationer tänker. Så jag har något stt förhålla mig till.

    Så här kommer frågorna.

    1. När ni är i ett förhållande, fantiserar ni då om andra kvinnor? Om ja, är det personer i eran närhet?

    2. Tycker ni att andra kvinnor är mer attraktiva fysikt än eran partner?

    3. Är det svårt att gå igång på eran partner utan att tänka på någon/något annat?

    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Ärliga svar från män!!
  • Anonym (123)

    1. Ja det händer väl.
    2. Kommer alltid finnas de som ser bättre ut.
    3. Ne det tycker jag inte.

  • Anonym (Larsson)

    Attraktion handlar om mycket mer än bröst och rumpa, drt krävs mer än fysiska attribut för att bli intressant. Jag kan tycka att andra kvinnor är snyggare än min fru men det betyder inte att jag är attraherad eller intresserad.

    Fantasier har inget att göra med verkligheten, nån kvinnlig bekant har väl figurerat i fantasier ibland, men det är just fantasier.

    Att bli kär i någon annan än min fru kräver mer ansträngning än en fantasi och fin rumpa.

  • Anonym (Måsteveta)

    Tack för svar! :)

    Jo jag vet att mina tankar är helt orimliga. Jag vill bara kunna förstå och tillslut acceptera att det är såhär det är.

  • Anonym (M)

    1: ja och ja, dock väldigt sällsynt.

    2: andra generellt, nej. Men det bor 5 miljoner kvinnor i Sverige så det är klart det finns fysiskt mer attraktiva kvinnor. Men knappast något jag lägger särskilt stor vikt vid

    3: absolut inte, tvärtom. Älskar att ligga med henne.

  • Anonym (M)

    Kan tillägga att visst kan jag reagera om jag ser en grymt snygg tjej på stan. Men det är inte på ett sexuellt plan. Det blir mer som när man beundrar en vacker tavla. En vacker kvinna kan för mig omöjligt bli attraktiv sexuell om jag inte känner henne. Går liksom inte gång på utseende.

  • matteand
    Anonym (Måsteveta) skrev 2017-03-28 07:03:20 följande:

    Okej! Jag behöver ÄRLIGA svar från er män.

    Inget trams skrivande om att jag behöver jobba med mig själv eller andra luddiga svar. (Även om jag vet att jag förmodligen måste jobba med mig själv. Men nu vill jag som sagt bara ha sakliga svar)

    Jag funderar alldeles för mycket. Och ju längre in i ett förhållande jag kommer , desto mer tvivlar jag.

    Att han tröttnat, tycker andra är snyggare än jag osv.

    Det är enbart MITT problem , jag vet.

    Men jag vill bara veta hur ni män i relationer tänker. Så jag har något stt förhålla mig till.

    Så här kommer frågorna.

    1. När ni är i ett förhållande, fantiserar ni då om andra kvinnor? Om ja, är det personer i eran närhet?

    2. Tycker ni att andra kvinnor är mer attraktiva fysikt än eran partner?

    3. Är det svårt att gå igång på eran partner utan att tänka på någon/något annat?

    Tack på förhand.


    1. Det händer, men det är bara fantasier ibland.

    2. Självklart

    3 Abslout inte.
  • PeterGB3G
    Anonym (Måsteveta) skrev 2017-03-28 07:03:20 följande:

    Okej! Jag behöver ÄRLIGA svar från er män.

    Inget trams skrivande om att jag behöver jobba med mig själv eller andra luddiga svar. (Även om jag vet att jag förmodligen måste jobba med mig själv. Men nu vill jag som sagt bara ha sakliga svar)

    Jag funderar alldeles för mycket. Och ju längre in i ett förhållande jag kommer , desto mer tvivlar jag.

    Att han tröttnat, tycker andra är snyggare än jag osv.

    Det är enbart MITT problem , jag vet.

    Men jag vill bara veta hur ni män i relationer tänker. Så jag har något stt förhålla mig till.

    Så här kommer frågorna.

    1. När ni är i ett förhållande, fantiserar ni då om andra kvinnor? Om ja, är det personer i eran närhet?

    2. Tycker ni att andra kvinnor är mer attraktiva fysikt än eran partner?

    3. Är det svårt att gå igång på eran partner utan att tänka på någon/något annat?

    Tack på förhand.


    1. Ja alltid från och till. Det har inte med min partner att göra. Män tänder på utseende och får lätt sexuella tankar när man ser en vacker kvinna. Det gör inte att jag tänder mindre på min partner. Det är nästan alltid personer i närheten, måste se dom i verkligheten. Tänder inte på kändisar och andra som man bara ser på tv och liknande.

    2. Ja ibland. Kan se heta kvinnor och känna stark dragning till dom. Men det fysiska är bara en del som jag dras till med min partner så hon vinner ändå.

    3. Oftast inte. Jag tänder på min partner även efter många år. Men ibland fantiserar jag om andra när vi har sex. Ibland för att gå igång, ja. Oftast bara en kortare stund.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
Svar på tråden Ärliga svar från män!!