• Anonym (Jen)

    Kommer otrohet alltid fram?

    Som rubriken lyder, vad är era erfarenheter av det?

    Har ni levt på som vanligt eller har det uppdagats?

  • Svar på tråden Kommer otrohet alltid fram?
  • Anonym (Jesse)

    Jag har alltid klarat mig min pojkvän har aldrig kommit på mig.

    Det gäller att sköta det snyggt och inte förändra sina normala rutiner.

  • Anonym (Sällan)

    Nej, det kommer sällan fram skulle jag vilja påstå. Jösses vad många det är som lever i tron att deras partner inte har sex med andra.

  • Stolt Farsa
    Anonym (Sällan) skrev 2017-03-29 07:59:22 följande:

    Nej, det kommer sällan fram skulle jag vilja påstå. Jösses vad många det är som lever i tron att deras partner inte har sex med andra.


    Är det inte bättre att säga till sin partner att man kommer ha sex med andra. Då slipper man ju vara otrogen
  • Kdkdm

    Urs för otrogna människor!! Varför inte bara säga som det är? Så får partnern iaf välja om den vill stanna i relationen eller ej...

    Man är ju bara självisk om man är otrogen men inte berättar för partnern. Skulle det vara bättre att de råkar komma på er den hårda vägen??

    Och är man otrogen utan vidare, är det inte ett tecken på att ni bör bryta med eran partner och va singlar eller välja det andra alternativet? Man kan väll omöjligt älska någon man sviker på det viset, att man är otrogen?

    Och älskar man personen, berätta och låt personen välja om den vill stanna eller ej.

  • Anonym (H)

    Eftersom folk som svarar lever fortfarande kan de inte riktigt svara på frågan.

    De vet bara att de har inte blivit påkomna än...

  • Anonym (Sällan)
    Stolt Farsa skrev 2017-03-29 08:06:48 följande:
    Är det inte bättre att säga till sin partner att man kommer ha sex med andra. Då slipper man ju vara otrogen
    Absolut, det håller jag med om! Men jag tror tyvärr att många otrogna går igång lite på att partnern inte vet..
  • Anonym (Jesse)

    Det är det jag tänder på, det förbjudna, smygandet, spänningen och sånt

  • Kdkdm
    Anonym (Jesse) skrev 2017-03-29 08:33:52 följande:

    Det är det jag tänder på, det förbjudna, smygandet, spänningen och sånt


    Kan väll hoppas att din partner tycker detsamma, hoppas du skulle ta lila lätt på om det kom fram att din partner gjorde det samma. Varför inte komma överens om en öppen relation? OM det nu är så spännande att ligga med andra än sin partner. Fattar verkligen inte vitsen med otrohet, fega människor är vad det är!!!
  • PeterGB3G

    Det är en bra fråga du ställer, jag har undrat mycket över det jag med. Tyvärr är det svårt att få svar i en sån här tråd, annat än "jag klarade mig" och "jag blev påkommen".

    Statistik visar att otrohet i längre förhållande är väldigt vanligt. Upp till 40% av par som varit ihop över 10 år är otrogna någon gång. Så jag tror att dom flesta inte blir påkomna, speciellt om det är en engångsgrej. En längre affär blir svårare att dölja, speciellt om partnern börjar bli misstänksam.

    Även om man som otrogen tycker att man är försiktig, så finns det saker man inte kan kontrollera. Jag vet flera fall där den andra otrogna parterna blivit påkommen av SIN partner, och att det på så sätt uppdagats. En sviken partner tar ofta kontakt med den andra svikna och berättar.

    I dagens värld med elektronik som mobiler, chat och dating på nätet är det lätt att vara otrogen, men också lätt att bli påkommen. Svårt att alltid sopa igen det digitala spåret efter sig.

    Tex finns det inlägg i denna tråd från folk som säger "Jag är otrogen, min partner vet inget". Risken att parterna får syn på detta finns. Gäller att nu aldrig surfa på familjeliv när partnern ser, inte ens avslöja sitt användarnamn, alltid stänga datorn, logga ut osv..


    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Stårschan

    Om min man mot förmodan skulle ha varit otrogen så är det inget som jag har fått reda på i alla fall.

Svar på tråden Kommer otrohet alltid fram?