• Anonym (Linnea)

    Min kille vill ha ett finger i rumpan

    Han har sagt att han vill det och att han tycker det är skönt. Men att jag inte måste. Men jag vet att han gjort det förut och om jag inte gör det så är det väl nåt han kommer sakna och så småningom leta upp nån som vill det han vill i sexväg.


    Så borde jag testa innan jag säger att jag inte vill, att jag tycker det är superäckligt.
    Kan fan inte röra vid min egen analöppning utan att tycka det är äckligt

  • Svar på tråden Min kille vill ha ett finger i rumpan
  • Anonym (Sanna)

    Gör det inte om det känns äckligt. Gör ingenting du inte vill själv!

  • Anonym (?)

    Aldrig göra något som du själv inte vill. Och om han skulle byta ut dig bara för att han inte får ha sitt finger där.... då är det verkligen inte en kille att satsa på. Livet tillsammans är så otroligt mycket mer än så, håller du inte med om det?

  • Anders 386

    Nej, med den inställning du har ska du absolut inte göra det. 

    Jag har inte ens nämnt det för min partner, men jag skulle också tycka det vore jätteskönt. Men jag tror hon tycker som du.. 

    Men kan du inte ens röra din egen anal så är ju ett förslag att du försöker vänja dig vid det - vem vet vilka upplevelser som väntar dig runt hörnet.. Drömmer

  • Anonym (MN)

    Du ska ju inte göra något du inte vill eller känner lust för ?

  • Anonym (MN)

    Du ska ju inte göra något du inte vill eller känner lust för ?

  • Anonym (OST)

    Du kan säga att du vill prova strap on, du har sett en fin på nättet med en kuk på 30 cm och 25 i omkrets, den vill du gärna rövknulla honom med. Undra vad han skulle tycka om det

  • Anders 386
    Anonym (OST) skrev 2017-03-29 13:42:49 följande:

    Du kan säga att du vill prova strap on, du har sett en fin på nättet med en kuk på 30 cm och 25 i omkrets, den vill du gärna rövknulla honom med. Undra vad han skulle tycka om det


    Om TS ambition är att förstöra sexlivet är det ett bra förslag. Förövrigt jättedåligt!

    Jag tycker det är jätteviktigt att båda framför sina önskemål och fantasier. Kanske det kommer fram idéer som båda tänder på och som utvecklar sexet? Att kväsa sin partners fantasier med elakheter är det sämsta man kan göra både för sexet och för förhållandet i övrigt.

    Hur tänkte du egentligen OST??? (Eller jag vill nog inte veta, det var så dumt.)
  • Anonym (OST)
    Anders 386 skrev 2017-03-29 13:57:33 följande:
    Om TS ambition är att förstöra sexlivet är det ett bra förslag. Förövrigt jättedåligt!

    Jag tycker det är jätteviktigt att båda framför sina önskemål och fantasier. Kanske det kommer fram idéer som båda tänder på och som utvecklar sexet? Att kväsa sin partners fantasier med elakheter är det sämsta man kan göra både för sexet och för förhållandet i övrigt.

    Hur tänkte du egentligen OST??? (Eller jag vill nog inte veta, det var så dumt.)
    Jag håller med dig i allt, det jag ville framföra är att tjat inte leder någon vart, hon vill inte, han måste släppa det. Sen är det väl inte speciellt elakt att vilja knulla sin kille i röven med en strap on, det finns det som gillar det.  
  • Anders 386
    Anonym (OST) skrev 2017-03-29 14:12:28 följande:
    Jag håller med dig i allt, det jag ville framföra är att tjat inte leder någon vart, hon vill inte, han måste släppa det. Sen är det väl inte speciellt elakt att vilja knulla sin kille i röven med en strap on, det finns det som gillar det.  
    Men det kan vara svårt att hitta nån som vill bli knullad av en löskuk med 25 cm i omkrets! 
    Och det låter inte som killen tjatar...

    Men jag missade nog din ironi och tolkade det istället som ren hämndlystnad mot män i allmänhet...  Skrattande
  • Anonym (OST)
    Anders 386 skrev 2017-03-29 14:30:37 följande:
    Men det kan vara svårt att hitta nån som vill bli knullad av en löskuk med 25 cm i omkrets! 
    Och det låter inte som killen tjatar...

    Men jag missade nog din ironi och tolkade det istället som ren hämndlystnad mot män i allmänhet...  Skrattande
    Så kunde det varit, om jag inte varit man
Svar på tråden Min kille vill ha ett finger i rumpan