• Anonym (Räntetak)

    Trekant med två kvinnor och en man - vem är i centrum?

    Jag tycker ofta att jag läser att kvinnan skall vara i centrum när det gäller sexuella utsvävningar av olika slag. Även när det gäller trekanter. Oftast då med två män inblandade runt en kvinna. Och då faller det sig naturligt. Men när det är två kvinnor och en man då? Är mannen per automatik i centrum då? Är det kuken som är i centrum?

    Någon med erfarenhet?

  • Svar på tråden Trekant med två kvinnor och en man - vem är i centrum?
  • Anonym (Greta)

    Har inte erfarenhet, men jag antar att detta scenario blir aktuellt då kvinnorna är bisexuella båda två?
    En man kan ju aldrig tillfredsställa två kvinnor. Han skulle ju behöva vara någon slags monsterknullare då... tycker själv att det kan vara svårt att hitta en man som räcker till för mig, haha!

  • Anonym (Mellanmänsklig)
    Anonym (Greta) skrev 2017-04-04 09:08:09 följande:
    Har inte erfarenhet, men jag antar att detta scenario blir aktuellt då kvinnorna är bisexuella båda två? En man kan ju aldrig tillfredsställa två kvinnor. Han skulle ju behöva vara någon slags monsterknullare då... tycker själv att det kan vara svårt att hitta en man som räcker till för mig, haha!
    Fast det är väl när kvinnorna inte är sexuellt aktiva med varandra som mannen automatiskt hamnar i centrum? Mannen har förövrigt kuk, tunga och händer att jobba med. Är kvinnorna intresserade av varandra sexuellt så kan väl vem som hellst (eller alla/ingen) vara i centrum?
  • kåtlisa
    Anonym (Greta) skrev 2017-04-04 09:08:09 följande:

    Har inte erfarenhet, men jag antar att detta scenario blir aktuellt då kvinnorna är bisexuella båda två?

    En man kan ju aldrig tillfredsställa två kvinnor. Han skulle ju behöva vara någon slags monsterknullare då... tycker själv att det kan vara svårt att hitta en man som räcker till för mig, haha!


    Håller med, är inte kvinnorna bisexuella blir det rätt värdelösts sex. Är mer en manlig fantasi som nog bara fungerar på film. Med två bisexuella kvinnor är det dock en helt annan sak. Då kan alla njuta.
  • Anonym (Greta)
    kåtlisa skrev 2017-04-04 09:17:59 följande:
    Håller med, är inte kvinnorna bisexuella blir det rätt värdelösts sex. Är mer en manlig fantasi som nog bara fungerar på film. Med två bisexuella kvinnor är det dock en helt annan sak. Då kan alla njuta.
    Jo jag vet flera män som har fantasier om just detta med två tjejer på en gång. Jag tror absolut detta är hett med två bi-tjejer, men annars inte. Är själv hetero och tanken lockar mig inte alls.
  • kåtlisa
    Anonym (Greta) skrev 2017-04-04 09:41:32 följande:
    Jo jag vet flera män som har fantasier om just detta med två tjejer på en gång. Jag tror absolut detta är hett med två bi-tjejer, men annars inte. Är själv hetero och tanken lockar mig inte alls.
    Kan förstå det. Det är inte lätt för en man att tillfredställa mig och skall han då också fockusera på en kvinna till blir det ett omöjligt updrag och som sagt riktigt trist sex. För min del så är trekanter med två killar att föredra allternativ med en extra bisexuell kvinna.
  • Anonym (Bikille)

    Personligen tycker jag bisexualitet är en klar fördel om man ska ha trekant. Två heterotjejer blir ju gärna lite "turordningssex " med rejäl risk för en 5:e hjulet upplevelse. Tror inte att tjejerna tycker de ger dem så mycket. Vilket kanske är förklaringen till varför par ofta har så svårt att finna en extra tjej till trekant.

    Och med två heterokillar kan samma läge uppstå, eller att tjejen hamnar på alla fyra o får korvstoppning från två håll. Lite bättre chans att bli bra jämfört med 2 hetero tjejer i alla fall.

    Jag tror att en trekant först blir riktigt bra om man inte har nån i centrum hela tiden, att man kan skifta lite, att jag tycker det kanske beror på att jag är bisexuell. Borde även minska risken för svartsjuka något också.

  • Anonym (Enkelt)

    1: Jag skulle ligga på rygg medans ena rider mig och den andra sitter gränsle över mitt ansikte och de kan hångla med varandra.

    2: De turas om att suga och slicka kuken medan den andra slickar pungen.

    3: Turas om att ta de bakifrån och pulla den andra med fingret

    4: De kan ligga ovanpå varandra och du tar de framifrån.

  • kvarnfot
    kåtlisa skrev 2017-04-04 09:17:59 följande:
    Håller med, är inte kvinnorna bisexuella blir det rätt värdelösts sex. Är mer en manlig fantasi som nog bara fungerar på film. Med två bisexuella kvinnor är det dock en helt annan sak. Då kan alla njuta.
    Där håller jag inte med. Mannen kan knulla den ena tjejen och slicka den andra under tiden.
  • Anonym (Greta)
    kvarnfot skrev 2017-04-04 12:55:17 följande:
    Där håller jag inte med. Mannen kan knulla den ena tjejen och slicka den andra under tiden.
    Nja... är lite tveksam till det där upplägget. Skulle du knulla en tjej samtidigt som du slickar en annan? Hur akrobatisk och uthållig du än är tror jag det blir lite knepigt.
  • kvarnfot
    Anonym (Greta) skrev 2017-04-04 13:35:23 följande:
    Nja... är lite tveksam till det där upplägget. Skulle du knulla en tjej samtidigt som du slickar en annan? Hur akrobatisk och uthållig du än är tror jag det blir lite knepigt.
    Jag ligger ner, den ena rider och den andra sitter med fittan över mitt ansikte.
Svar på tråden Trekant med två kvinnor och en man - vem är i centrum?