• Alex00s

    Hur säger jag att jag gillar henne?

    Jag är en 17 årig kille som aldrig haft en tjej, inte att jag aldrig velat.. mer att jag aldrig vågat prata med en i verkligheten.

    Förra helgen träffade jag en tjej som jag vart introducerad till av en kompis, vi hängde och pratade i flera timmar den kvällen, jag tog hennes snapchat innan vi sade hejdå. Jag vart kär i hennes personlighet direkt och hennes utseende var de ingen frågan om, hon verkade vara perfekt.

    Jag skrev med henne under hela veckan bara kallprat som ?vad gör du" eller ?vad ska du göra idag? och de ihop kopplade svaren till det. I torsdags så träffade jag henne tillsammans med några av mina och hennes vänner, när vi skulle säga hejdå efter att ha umgåtts lite så vart jag och mina kompisar inbjudna till grillkväll hemma hos hennes kompis på lördag.

    Dagarna till lördag gick fort och så vaknade man och började planera dagen tillsammans med dem andra i gruppchatt, jag och mina kompisar (varav en av dem är ihop med hennes kompis asså hon som hade grillningen) åkte till hem till tjejerna och dem frågar om jag kan grilla för de kunde inte dem så jag svarar ja och startade grillen. Dem sa att dem inte heller kan marina kött vilket jag känner mig riktigt bra på och jag visar dem hur och vi skojar en massa med köttet i köket.

    Efter vi ätit så drog vi ner till stranden och då de var kallt så trängde vi in oss 8 bak i min kompis bil, de var inte mycket plats och hon lägger sig brevid mig, sedan lutade hon sig mot mig sen låg vi och skedade och hon tog min hand runt hennes mage och vi gosade i upp till en timme innan hennes pappa ringde och ville att hon skulle sova hemma.

    Vi träffas alla igen dagen efter men hon verkade inte alls lika gullig och intim av sig, hon ville inte åka med mig på motorcykeln (de behöver inte betyda något dock) men så idag så skickade hon en bild på ett papper med text på och skriver ?haha min lillebror får mer kärleksförklaringar än mig? och på pappret så står de ett kort kärlekstext från en av hans skolkamrater.

    Är de bara en slump eller vill hon säga något med det, i så fall hur säger jag de till henne utan att de blir akward om hon skulle säga nej, vi är ju vänner och våra vänner är vänner och vi kommer fortsätta behöva se varandra oavsett vad hon svarar. Tack på förhand <3

  • Svar på tråden Hur säger jag att jag gillar henne?
  • Klickerträna

    Du skulle ju passat på och sagt att du hade en kärleksförklaring till henne.

    Hon verkar intresserad. Du borde ta mod till dig. Du kommer ångra dig så mycket annars.

  • Anonym (Tejejkompisen)

    Gubben, jag är tjej och jag kan garantera dig att hon ville att du skulle "lägga upp den" när hon skickade den sär snapen.

    Träffas bara du och hon, ge henne en kyss. Du behöver inte säga något speciellt!

Svar på tråden Hur säger jag att jag gillar henne?