• Emlans

    30 års present till sambo

    Hej!

    Jag har ett "bekymmer". Min man fyller 30 år i augusti och jag ÄLSKAR födelsedagar och har börjat planera hans present redan för ett år sedan typ. Tanken var att jag skulle ge honom en resa till Italien men...vi ska ha en liten bebis i juli månad så någon resa blir inte aktuellt i första taget.

    Frågan är nu, vad ska jag ge honom som inte kräver någon längre resa? Det måste ju dessutom vara något som inte kräver att vi lämnar bort vår lilla skrutt. Jag vet ju att han får världens bästa present men jag vill ändå ge honom något speciellt:)

    Ös över mig med tips:)

    Kram

  • Svar på tråden 30 års present till sambo
  • AngelicaRebecca

    Kan ni inte åka till någon mysig svensk stad? Bo några nätter på ett hotell, äta hotellfrukost, ta en promenad och upptäck staden, leta reda på en mysig resturang.

    Det kanske är skönt bara att få vara tillsammans bara ni tre och umgås.

  • Zarizen

    Ge honom en upplevelse. Typ åka en Formel 1 bil, fallskärmshopp, simma med delfiner.. finns ju massor av upplevelser man kan köpa och det är inget man köper själv.

  • Anonym (Rakad)

    Köp sexiga underkläder, raka dig, och ge honom ett porrfilmsknull, bästa presenten.

  • myggan86

    Fyllde 30 förra året och fick en fin(are) cykel. Cyklar mycket så blev väldigt glad för att presenten var med omtanke om mig!

    Hobbyrelaterade "lyx"-presenter tror jag är säkra kort!

Svar på tråden 30 års present till sambo