• Svar på tråden Frågor om kopparspiral
  • Hi5

    Jag blödde lite hur som helst, och andra jag känner hade samma problem, så jag skulle tro att det är ganska vanligt.

  • Anonym (Boob)

    Jag blödde mer vid mens och lite oregelbundet. Tyckte att det fortsätte att stabilisera sig under första året innan det blev ungefär som innan jag satte in den.

  • Katjingg

    Har stabil cykel men blöder mer intensivt. Får använda förlossningsbindor första tre dagarna :( annars gillar jag den! Mår inte bra av hormoner

  • Somethinghappened

    Hej! Äntligen en tråd jag letat efter.

    Slutade med mina ppiller (neovletta) i Maj förra året (2016) fick mens som kom någorlunda regelbundet men med långa mellanrum fram till september och sedan bara försvann den. Gjort flertalet gravtest men bara negativt och håller på tappa hoppet. Haft kontakt med gyn och väntar på tid för att få komma dit. Bara hoppas på det bästa, så jobbigt med lång väntan när man väl bestämt sig för att skaffa barn ???? kul att följa er!

  • Mawie

    Jag stötte ut två spiraler efter någon månad.

    Fick dem i handen när jag stod i duschen, så det funkade aldrig för mig.

  • Anonym (Koppar)

    Har kopparspiral, blöder mer de första dagarna men får tabletter mot det som funkar jättebra! Har regelbunden mens som varar mellan i ca 5-6 dagar.

Svar på tråden Frågor om kopparspiral