• Anonym (ihljkuy)

    När du skaffar barn med en man, om inte han kan skydda dig, är det en dealbreaker?

    När du skaffar barn med en man, om inte han kan skydda dig, är det en dealbreaker? Vi säger att han inte vill skjuta någon, han blir nedslagen ifall han slåss med någon annan man fysiskt osv.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När du skaffar barn med en man, om inte han kan skydda dig, är det en dealbreaker?
  • Anonym (ihljkuy)
    Anonym (Stina) skrev 2017-04-25 15:45:05 följande:

    Öh, jag fattar noll


    En man som inte kan skydda dig, skulle du avstå att skaffa barn med han? Frågan är inte svår att fatta..... Hur kan du inte förstå?
  • Anonym (Tess)

    Om mannen skulle vilja skjuta nån?!! Då skulle jag se honom som allvarligt psykiskt sjuk och definitivt inte skaffa barn med honom....

  • Anonym (?)

    Varför skulle du behöva bli beskyddad på det sättet?!

  • Anonym (Masse)

    Ja, frågan går att förstå, frågan är hur många kvinnor som frågat sina män om det är bäredda att döda. Eller gå en fistfight lite då och då?

  • Anonym (Rabiata Hulda)

    Den biten sköter jag i detta hushållet han är inte speciellt stark eller modig men jag har både styrka och humör och skulle aldrig tveka på att försvara min familj!

Svar på tråden När du skaffar barn med en man, om inte han kan skydda dig, är det en dealbreaker?