• Miniiipaj

    BIM Juni 2017

    Nu har jag och killen bestämt för att börja försöka. Hoppas såklart att få ett plus på första försöket i juni ;)

    Nån mer? :D

  • Svar på tråden BIM Juni 2017
  • Skrutt 83

    Hej!

    Hoppar gärna med här! Har äl runt juni och BIM runt 14 juni. Jag och sambon försöker få till 3:e barnet efter ett mf/utomkveds i slutet av dec. Så detta bli försök nr 5. Hoppas verkligen så hårt på en liten februaribebis


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • FrökenE1985

    Hej på er! Hoppar in här jag med. Fick tanten igår. Beräknad äl 28 maj och bim 12 juni. Försök 13, har bokat tid för att göra utredning med första besöket 27 juni. Återstår att se om de vill hjälpa oss om för det lär ju inte bli plus innan.

  • Hejhejhejilc

    Hoppar också gärna in, har beräknad äl kring 24-27/5, så tänkte testa 10/6 om inte mensen kommit då. Har pco och allt är väldigt oregelbundet, men denna gång ska jag försöka hålla mig till kolhydratsfattig kost och gå på akupunktur. Har en flicka på 1,5 år och fick ett missfall i början av året. Denna månad fick jag mensen på dag 30, så hoppas cykeln börja ordna upp sig. Lycka till alla <3

  • Längtanefterdig

    Hej!

    Hoppar också in här :)

    ÄL bör komma i helgen och bim blir i början av juni. Andra omgången letrozol och ska även testa insemination den här gången.

  • Hejhejhejilc
    Längtanefterdig skrev 2017-05-15 09:39:33 följande:

    Hej!

    Hoppar också in här :)

    ÄL bör komma i helgen och bim blir i början av juni. Andra omgången letrozol och ska även testa insemination den här gången.


    Är letrozol för att få ägglossning? :)
  • Längtanefterdig
    Hejhejhejilc skrev 2017-05-15 09:40:26 följande:

    Är letrozol för att få ägglossning? :)


    Aa, jag har pco-äggstockar och behöver letrozol för att få bra äggblåsa. Sen har jag tagit ovitrelle för att säkerställa ägglossningen :)
  • Maadeleiine

    Hej på er!

    Hoppar in här och hoppas att vi får en bra Juni månad allihopa!

    Mensen har precis tagit slut här och beräknad ägglossning den 4/6 (har en ganska lång cykel) och BIM runt 15/6.

    Ser fram emot att få dela tankar och funderingar med er! :)

Svar på tråden BIM Juni 2017