• Ragdollmamman

    Nidblödning mens missfall?

    Jag behlver hjälp och erfarenheter nu även fast jag vet att allt är individuellt så håller jag på att bli tokig. 1 april tog jag bort mitt sista p-plåster (evra), typ 3 dagar senare kom plåster/piller mensen. Därefter ingen mens. Tills för tre dagar sedan då det kom pyttelite blod när jag torka mig sedan ingenting, rosa aktigt, klar rött någon gång. Jag har ingen mens värk vilket jag brukar ha och min mens brukar forsa de största tampongerna håller en timme. Så detta är konstigt 3 dagar nu med minimalt med blod endast när jag torkar mig vissa tillfällen. Enligt min app som jag litar 50/50 på då jag inte fått min första mens än så kan jag inte förlita mig på den helt, den säger jag hade äl 8/5 (9 dagar sedan) testa negativt igår, för tidigt test antar jag? Jag vet ju som sagt inte när min mens ska komma så jag kan ju inte veta om den är sen eller inte men enligt Natural cycles mens på söndag dvs om 4 dagar men negativt nu...? Jag fattar inte vad detta är för blödning. Aldrig haft "spottings" innan mens förut och det verkar ju inte komma mer blod? .... kan jag va gravid? Vad är detta :o fick väldigt yrsel idag, kissar extremt mkt idag mer än vanligt, illamående när jag kom in i en rökig lgh på jobbet, inte direkt känt av innan. Inga ömma bröst eller liknande

Svar på tråden Nidblödning mens missfall?